וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית נפרדה ממאמנה דני גולן

יצחק סולומון

3.6.2009 / 21:00

המאמן סירב לקצץ בשכרו, והמועדון, שעלה ללאומית, שחרר אותו מחוזהו . היו"ר רוני ליקוורניק: "ציפינו שיבוא לקראתנו". פייגנבוים ולחמן מועמדים

הפועל נצרת עילית, העולה החדשה לליגה הלאומית, החליטה הערב שלא להמשיך את עבודתו של המאמן דני גולן, שהעלה את הקבוצה, ובעבר שימש כעוזרו של ניר קלינגר בפראלימני הקפריסאית. גולן, לו זיכרון דברים לעונה הבאה ובו סעיף לשדרוג שכרו, התבקש על ידי ההנהלה לקצץ 12 אחוזים משכרו, ומשסירב לקיצוץ בהנהלה הודיעו כי הוא סיים את עבודתו במועדון.

"כולם כולל כולם מקצצים, לכן ציפינו שיבוא לקראתנו", אמר היושב ראש, רוני ליקוורניק, "המצב במשק לא טוב. כולם רוצים לחסוך ואנחנו לא שונים". דני גולן סירב להגיב. נצרת עילית נפגשה עם שייע פיגנבוים, כאשר גם אייל לחמן מועמדים. בינתיים נפגשה ההנהלה עם השוער אודי לוי ועם הקשר נידאל חוג'יראת. "לא משנה מי יהיה המאמן, הקבוצה תיבנה סביבם", אומר היו"ר.

ובשורות עולה אחרת, אחווה עראבה, יש חוסר ודאות סביב עמדת המאמן, לאחר שהיושב ראש, מוחמד בדארנה, החתים את המאמן שמעון הדרי, ואילו גורמים אחרים בהנהלה עושים כל מאמץ כדי להשאיר את המאמן סמיר עיסא בתפקידו.

"יש לי חוזה כדת וכדין, אם לא יממשו אותו, הם יצטרכו לשלם הרבה כסף", אומר שמעון הדרי, "לא ישבתי לאף אחד עם אקדח מול הראש והכרחתי אותו להחתים אותי". יצוין כי הדרי דאג שהקבוצה תחתים גם את משה שרעבי, מאמן הכושר של מכבי אחי נצרת, ואת עודד קוטר, שאמור היה לשמש כעוזר מאמן, ובמהלך העונה החולפת שימש כעוזרו של אייל לחמן בסכנין. התרת ההסכם עם השלושה תגרור תביעות בכחצי מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully