וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני הריסון פורש

3.6.2009 / 19:23

הסייפטי של ניו אינגלנד תולה את הקסדה בגיל 36: "אמרו שהייתי שחקן מלוכלך, אבל הכל נבע מתשוקה". וינס יאנג שלח אולטימטום ונסוג

רודני הריסון, הסייפטי של ניו אינגלנד פטריוטס, הודיע היום (רביעי) על פרישה מפוטבול. הריסון בן ה-36 שיחק 15 עונות בליגה, תשע מתוכן בסן דייגו ושש בפטריוטס. הוא זכה עם ניו אינגלנד בסופרבול של 2003 ושל 2004 והגיע פעמיים לפרובול. סיום הקריירה של מי שנחשב לאחד השחקנים המלוכלכים בליגה הגיע בגלל הצד השני של המטבע - פציעות מרובות בשלהי הקריירה.

"זהו זה", אמר הריסון, שיצטרף לצוות השידור של NBC בימי ראשון, "אני בסדר עם הפרישה. פוטבול עשה לי רק טוב". על היותו שחקן מלוכלך (הפריש ל-NFL 300 אלף דולר ממשכורתו לאורך הקריירה, כולל פגיעת קסדה בקסדה בג'רי רייס שעלתה לו 111 אלף דולר) הגיב הריסון: "אנשים נוהגים לקרוא לי ככה, אבל אני חושב שזה נבע מתשוקה. אני גם מבין שאנחנו לא משחקים פה כדורעף".

וינס יאנג דורש מטנסי: תנו לי לשחק או שתשחררו אותי. יאנג פנה לטייטאנס באולטימטום בשבת, אולם ביום רביעי נסוג מעט באמצעות סוכנו מייג'ור אדאמס: "הוא רוצה להיות הקוורטרבק הראשון בטנסי ולשחק רק בטייטאנס. אחרת לא הייתה לו תשוקה כזו והוא לא היה מגיב כפי שהגיב", הסביר. ה-NFL לא תשעה את ברנדון מרשל בשל מעצרו לאחר תגרה עם ארוסתו באטלנטה ב-1 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully