וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיץ בסיבוב

3.6.2009 / 15:05

בעקבות ההתעניינות הגדולה והלהט של הספרס, בארה"ב אופטימים וצופים לעמרי כספי בחירה בסיבוב הראשון ואולי אפילו את המקום ה-20 בדראפט. ישי רז במדור חדש עוקב צמוד אחר התקווה הישראלית

איפה הייתי?

עמרי כספי פתח את המסע שלו בארצות הברית בשבוע שעבר במחנה הקומביין הרשמי של ה-NBA בשיקגו, שם עבר יחד עם 51 מועמדים נוספים לדראפט סדרה של תרגילים אישיים, מדידות נתונים וראיונות פנים אל פנים. שלשום (שני) התייצב כספי יחד עם מספר מצומצם יותר של שחקנים במחנה המורחב שארגנו הטימברוולבס במינסוטה, אליו הגיעו נציגים מ-20 קבוצות שונות להתרשם מהמועמדים, ומשם המשיך למחנה כללי נוסף, של גולדן סטייט באוקלנד, שגם אליו הגיעו נציגים ממרבית קבוצות הליגה.

את פרק האימונים הפרטיים בקבוצות המתעניינות בו הוא יחל מחר בסקרמנטו, וביום שישי הוא יצפין לפורטלנד וייבחן אצל הבלייזרס. לאחר מכן הוא יטוס לניו יורק וישהה שם עד יום רביעי, אז יקפוץ לאימון פרטי אחרון באוקלהומה, ואז יחזור לחוף המזרחי למחנה הכללי הנועל את סדרת המבחנים בניו ג'רזי בסוף השבוע הבא. ה-15 בחודש, עשרה ימים לפני ערב הדראפט, הוא התאריך האחרון בו יכולים מועמדים לחזור בהם מהרשמתם, ואחרי שיקבל את החלטתו הסופית בנושא ישוב כספי לישראל.

מה עשיתי?

במינסוטה התאמן כספי לצד כוכבי מכללות כמו אוסטין דיי ודני גרין, סמול פורוורדים המתחרים איתו על בחירה בסיבוב הראשון, והותיר רושם טוב מאוד. בנוסף לאנרגיות המוכרות שלו הפגין כספי גם יכולת קליעה טובה, סחט מחמאות רבות והוכתר על ידי האתר DRAFT EXPRESS לשחקן שנתן את הדחיפה הגדולה ביותר למניות שלו מבין המשתתפים במחנה. "הוא הראה שילוב נהדר של אתלטיות, תחרותיות ויכולת טכנית", כתב עורך האתר, ג'ונתן גבעוני, לאחר האימון.

ביום הראיונות בשיקגו ראיינו את כספי נציגים מ-12 קבוצות המתעניינות בו, ופרט לסקרמנטו (המחזיקה בבחירה ה-23), פורטלנד (24) ואוקלהומה סיטי (25), אצלן כאמור יתאמן בהמשך, הוא שוחח גם עם נציגים מדאלאס (22), ממפיס (27) והלייקרס (29). מי שנראית כקבוצה הלהוטה ביותר להניח את ידה על כספי היא סן אנטוניו, העוקבת אחריו כבר למעלה משנתיים, אבל הספרס יבחרו רק במקום ה-37, שנראה כמו בחירה ריאלית עד לא מזמן, אלא שאחרי הופעתו המצוינת של כספי במחנה במינסוטה, הספרס הבינו שהישראלי לא יחכה להם במקום כל כך נמוך, וכדי להשיגו הם יצטרכו ליזום טרייד עם קבוצה שמחזיקה בבחירה גבוהה יותר.

תחזית עדכנית

ההערכות לגבי בחירתו של כספי, שנעו בין סוף הסיבוב הראשון לתחילת הסיבוב השני, מתמקדות כעת רק בתחילת הסיבוב הראשון, בעקבות היכולת שמפגין כספי באימונים. DRAFT EXPRESS, שחזה לו בחירה במקום ה-37, קידם אותו למקום ה-30, NBADRAFT הותיר אותו במקום ה-23, ו-REALGM, האופטימי ביותר מבחינתנו, הקפיץ אותו שלושה מקומות מהמקום ה-23 למקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully