וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אלמוג כהן על סף סיכום

3.6.2009 / 16:25

קשר מכבי נתניה קרוב להצטרפות לפרויקט המתגבש של גיא עזורי ואלונה ברקת בנגב. טברטקו קאלה חתם, נעשתה פנייה לשמעון גרשון

טברטקו קאלה, שוער בית"ר ירושלים בעונה החולפת, חתם היום (רביעי) בהפועל באר שבע. קאלה הוותיק נפגש עם ראשי הקבוצה, וחתם באופן רשמי על חוזה לעונה אחת בקבוצה של המאמן הטרי גיא עזורי.

ראשי באר שבע לא עצרו כאן, וקשרה המוכשר של מכבי נתניה, אלמוג כהן, נמצא גם הוא על סף סיכום בקבוצה. השחקן, שסומן גם כפוטנציאל לצאת לאירופה, גדל בבירת הנגב ועבורו זו יכולה להיות סגירת מעגל. גם בלם בית"ר ירושלים, שמעון גרשון, זכה לפנייה מצד ראשי הקבוצה, אך הצדדים טרם החלו במשא ומתן ביניהם.

הקשר זיו כבדה חתם היום לשלוש שנים נוספות בקבוצה. מדובר בהארכת החוזה בעונה אחת, עם אופציה להמשיך את ההתקשרות בשנתיים. ראשי הקבוצה שוחחו עם עו"ד קרן שטיינפלד, המייצגת את השחקן, והודיעו לה כי בהתאם לסיכום בין הצדדים, לפיו הקבוצה תוכל להחתימו לעונה נוספת עד ה-15 ביוני, החליט המועדון להקדים את הודעתו. לאחר שיחה עם גיא עזורי הוחלט שהשחקן ימשיך. שכרו של כבדה לא ישתנה. עו"ד שטיינפלד אמרה לוואלה! ספורט: "קיבלנו את ההודעה שכבדה ממשיך. אני רוצה לציין שהשחקן מאוד מרוצה בהפועל באר שבע וקיבל את ההודעה בשמחה".

הקשר אלעד בונפלד אמור להיפגש אף הוא עם הנהלת הקבוצה במטרה להאריך את חוזהו. נראה שיהיה מדובר בחוזה תלת שנתי. בבאר שבע טרם התקבלה החלטה לגבי עתידם של החלוץ אורן נסים והמגן דודי פדלון. בתוך כך, עלה שמו של המגן רוני גפני כמועמד. גם עידן טל, מיכאל זנדברג וטוטו תמוז בתוכניות, כשהמאמן גיא עזורי כבר שוחח עם סוכניהם של השחקנים ואמר להם כי ישמח לקלוט כל מי שנפלט מהסגל של בית"ר ירושלים. שמו של שחקן אחר בבית"ר, תומר בן יוסף, עלה במהלך השיחה, אך הוא מעדיף בשלב זה לבדוק את האופציות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה לפני באר שבע.

עדכון ראשון: 14:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully