וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, רגע, פיטסבורג עדיין כאן

3.6.2009 / 9:38

שלושה אסיסטים של ייבגני מלקין סייעו לפנגווינס להכניע את דטרויט 2:4 במשחק הבית הראשון, ולצמק ל-2:1 בגמר גביע סטנלי

פיטסבורג לא נכנעת כל כך מהר. אחרי ששני המשחקים הראשונים הלכו לדטרויט, חזרו הפנגווינס לעיר הפלדה ועם תצוגה של נחישות ניצחו את הרד ווינגס 2:4 כדי לצמק ל-2:1 בגמר גביע סטנלי.

"לא חשבנו אחרת, זו הסדרה שלה ציפינו", אמר מייק באבקוק, מאמן הרד ווינגס". באבקוק ושחקניו ראו את פיטסבורג נלחמת על המשטח ולא נבהלת מפיגור מוקדם של 2:1 בשליש הראשון והדרמטי. מקסים טלבו העלה את פיטסבורג ליתרון, אבל הנריק זאטרברג ויוהאן פרנזן (בפאוור פליי) הפכו. בשלב הזה המשחק החל לנטות לכיוון המארחים, שניצלו את נקודת התורפה הגדולה של דטרויט: הקבוצות המיוחדות כריס לטאנג השווה במהלך פאוור פליי, ולאחר שליש שני מאופס העלה סרגיי גונשאר את פיטסבורג ליתרון במהלך פאוור פליי נוסף (מלקין אחראי לאסיסט בשני השערים). טלבו הבקיע לרשת ריקה סמוך לסיום, קבע 2:4 והשאיר את הניצחון בבית.

"כיף להיות בחזרה בסדרה", אמר שוער הפנגווינס מארק אנדרה פלרי, שרשם 27 עצירות. "אני לא רוצה להגיד שהיינו חייבים לנצח", אמר טלבו, "זה היה ברור לנו". בראד סטיוארט מדטרויט היה מאוכזב: "השליש השני הלך לכיוון שלנו, אבל הם החזיקו אותנו קצר ולא יכולנו להתאושש מהשער השלישי שספגנו". המשחק הבא בסדרה ייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully