וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד ואלי כהן מועמדים לאמן את הפועל פ"ת

3.6.2009 / 8:24

אם מאמן נצרת לא יסכים לתנאים, דני לוי יפנה לאלי כהן. אלעד יודיע לשחקנים בעלי החוזים הגבוהים: חפשו קבוצה. בנאיני מועמד לחזור

אלי מחפוד ואולי כהן הם שני המועמדים הסופיים לאימון הפועל פתח תקוה. היום (רביעי) אמורה הנהלת הקבוצה לפנות למחפוד, מאמן אחי נצרת, ואם הוא יסכים לדרישות ייתכן שיוחתם. הבעיה היא שמחפוד נמצא במאבקי העלייה עם אחי נצרת ולא בטוח שיוכל להשיב עד שבת. אם מחפוד לא יחזור לפתח תקוה, אלי כהן עשוי לחתום בקבוצה. דני לוי מכיר אותו היטב משום שאימן בקבוצה בעבר. שני המאמנים עדיין לא קיבלו פניה רשמית.

רונן אלעד לא יעזוב את הפועל פתח תקוה ויישאר כחבר עמותה, וכפי שפורסם הוא צפוי להודיע לשביט אלימלך ופטי נימבה שעליהם לעזוב את הקבוצה. החוזה של נימבה יקר מאוד בעקבות רמת המס שמשלמים עליו. קוני דג'קארידג'ה בוחן מספר הצעות מחו"ל, אבל גם מ.ס אשדוד מביעה עניין, כמו גם בבלם גל כהן. גן מאמן הכושר רן גולדיג עשוי לעבור לאשדוד.

הקשר הפרואני חאיר סספדס מועמד לעבור ליריבה העירונית מכבי פתח תקוה שמתעניינת גם בג'וניור ויסה. בקבוצה שוקלים להחזיר בעונה הבאה את החלוץ עמנואל בנאיני, שכבש עשרה שערי ליגה ב-12 משחקים ברמת השרון ואתמול כבש צמד במשחק הניצחון, 2:1, על הכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully