וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טלסניקוב מונה לעוזר מאמן הפועל ב"ש

2.6.2009 / 23:20

גיא עזורי לוקח כעוזרו את מי שאימן איתו בנוער של בית"ר ירושלים. אסי רחמים ישמש כמאמן שוערים, בונפלד עשוי לחתום לשלוש שנים

מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, ז'אן טלסניקוב, ישמש בעונה הבאה כעוזרו של המאמן גיא עזורי בהפועל באר שבע. השניים שוחחו, ועזורי עדכן את הנהלת באר שבע שהוא מעוניין בו, מהלך שקרם עור וגידים. עזורי מכיר את טלסניקוב מבית"ר ירושלים, שם אימנו יחד בקבוצת הנוער, ומעריך אותו מאוד.

טלסניקוב פרש לפני כשנתיים ממשחק פעיל במ.ס אשדוד ושיחק בעבר בנבחרת ישראל. העונה הוא מאמן את קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. הוא קיבל את הקבוצה לאחר ששימש עוזרו של עזורי, שעזב את המועדון לטובת מכבי פתח תקוה. גורם בבאר שבע אישר את הידיעה ואמר: "עזורי ביקש למנות אותו, כנראה שהוא יהיה עוזר המאמן בעונה הבאה".

השוער אסי רחמים סיכם אתמול על עבודתו כמאמן שוערים, אך בבאר שבע טוענים כי הוא היה מעדיף לראות עצמו כעוזרו של עזורי. כך או כך, גם אם לא יתמנה לאחד מעוזריו בסופו של דבר, רחמים אמור לתרום מנסיונו הרב לשחקנים.

הקשר אלעד בונפלד עשוי לחתום בקרוב על חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע. ביום חמישי אמורה הקבוצה להמריא לבולגריה כדי לחגוג שם את העלייה לליגת העל ועד תום השהייה שם יסוכמו תנאיו של הקשר. לזיו כבדה יוצע חוזה לעונה הבאה בלבד.

השוער טברטקו קאלה עדיין לא הגיע לסיכום סופי או לשלב חתימה על חוזה במועדון. בימים הקרובים אמורה העסקה לצאת לפועל. קאלה: "עדיין אין סיכום סופי, אבל אני מאמין שאחתום".

הקשר זוהר חוגג ששוחרר אתמול קיבל הודעה להגיע לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully