וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "אם הבית מגעיל, אתה לא ישן טוב"

דור בלך

2.6.2009 / 20:31

הבעלים של מכבי נתניה תקף גם את האוהדים ("אי אפשר לחלום על אליפות עם 2,000 צופים") וסיפר כי שיקר למתיאוס: "אמרתי לו שיהיו לנו מתקנים"

העונה אמנם הסתיימה בטונים צורמים עבור מכבי נתניה, אך הבעלים שלה, דניאל יאמר כבר מסתכל קדימה. בראיון שנתן לאתרה הרשמי של הקבוצה, מספר יאמר על הקשיים שעברו על קבוצתו, כמו גם מה שלטעמו הוא הגורם המרכזי לכישלונה של הקבוצה העונה- המחסור בתנאים, ובראש בראשונה, האיצטדיון הביתי.

"רצינו לבנות קבוצה שתיקח אליפות ותלך לליגת האלופות. השחקנים עשו את המקסימום, ממש כל מה שיכלו בתנאים לא מקצוענים, אבל זה מאוד קשה לשחקנים ולמועדון לתפקד בלי אצטדיון ומתקני אימון". יאמר המשיך ואמר: "אי אפשר לחלום על אליפות עם 1500-2000 צופים, אי אפשר לזכות באליפות בלי אצטדיון נורמלי ומגרשי אימון. אין לי טענות לאוהדים שמגיעים למשחקים, הם אוהדים נהדרים שדוחפים את הקבוצה ונותנים אווירה טובה, אבל האצטדיון לא היה מלא והטענות שלי הן לאלו שלא הגיעו. הרגשתי שהשחקנים מאוכזבים מהאוהדים, שהם לא מחויבים לאליפות כי הם לא הרגישו מוערכים על ידי הקהל של הקבוצה".

הגרמני המשיך ותקף את האוהדים: "מהיום הראשון הרגשתי שאני לבד, שהעיר לא היתה מוכנה לאדם כמוני, שהתרגלו לחוסר מקצועיות ואנחנו מקצוענים. הקשר עם האוהדים לא מספיק טוב והעיר לא הבינה שיש להם את האפשרות להחזיר את הגאווה לכל העיר על ידי מכבי נתניה, רצינו את העזרה של כולם ולא קיבלנו. גם לא קיבלתי את המתקנים שהבטיחו לי, זה היה הדבר הראשון שהבטיחו לי, ובלי זה אי אפשר לעבוד – אלו התנאים הבסיסיים לקבוצת כדורגל.לא הגעתי לפה כדי לבנות אצטדיון ולהשקיע בבניית מתקני אימון, אלו דברים שיש בצורה טבעית ונורמאלית בכל עיר ולמען הקבוצות שמייצגות את העיר, בנתניה אין את זה".

יאמר המשיך וסיפר כי לא אמר את כל האמת למאמן הקבוצה העונה, לותר מתיאוס, כשסגר איתו את החוזה: "אני מודה ששיקרתי לו שאמרתי לו שיהיה לנו מתקנים בתוך כמה חודשים, כי רציתי לעשות הכל כדי שהוא יבוא למכבי נתניה ועל מנת להביא למועדון שאני באמת אוהב גאווה בישראל ובעולם. הבטחתי לו תנאים אחרים, שיש לנו תשתיות. היה לו מאוד קשה לו לעבוד בתנאים של חובבנים".

"האצטדיון הזה עשה את העבודה שלו, הוא לא לכדורגל מקצועני", המשיך יאמר. "אצטדיון זה בית, ואם הבית מגעיל, ויש נזילה של מים אתה הרי לא ישן טוב ואתה לא רגוע. בקופסא יש מים נוזלים, קפיצות של חשמל, אין מזגנים, מים חמים, תאורה, אלו תנאים שלא מתאימים למועדון מקצועני". למרות זאת, יאמר נשמע מרוצה בסך הכל מיכולת הקבוצה בתקופה האחרונה: "ההישגים של מכבי נתניה בשלוש השנים האחרונות הם נס, הגענו שלוש פעמיים לגביע אופ"א, סיימנו בצמרת הטבלה, התמודדנו על אליפות, העפלנו פעמיים לחצאי גמר גביע המדינה, שחקנים התקדמנו מאיתנו לנבחרות ולאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully