וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמגמים במספרים

דור בלך

3.6.2009 / 17:45

עם מאזן כיבושים מחריד, שלושה מאמנים, שלושה זרים שנזרקו ושמונה ניצחונות בלבד, אין ספק שהמשבר במכבי פ"ת נמשך. סוגרים עונה

בכל זאת הצלחנו: אבי לוזון התקדם באופ"א

העונה היא כישלון אחד גדול - מכבי פתח תקוה לא הגיעה לאירופה, לא עברה שלב בגביע, וחוץ מלהוריד את קרית שמונה ליגה לא רשמה שום הישג. גם קידום הצעירים, דבר בו המועדון נהג להתגאות, נגמר עם אפס שערים, אפס בישולים ואדום אחד מצד התקווה הגדולה טל בן חיים, וכמה דריבלים טובים של דני פרדה. אפשר להתנחם בכך שבעל הבית התקדם עוד קצת במסדרונות הכדורגל האירופאי.

בכל זאת נכשלנו: לא השגנו כלום

הלוזונים, כאמור, סיימו עונה נטולת הישגים על אף כל היומרות וחילופי המאמנים. ניצן שירזי הוחלף כי השתטה בטלוויזיה, עמוס לוזון ליכלך על עזורי וגרם לו להתפטר, וגם רוני לוי לא הצליח לנצח יותר משלוש פעמים בחצי עונה. כנראה שמכבי פ"ת צריכה לעשות בדק בית אם שלושה מאמנים סופר מוכשרים לא הצליחו להביא אותה בעונה אחת אפילו לחצי הישג או לחצי העליון של הטבלה.

המצטיין: דני פרדה

ובכל זאת, נדמה שמי שעשה התקדמות גדולה תחת עזורי ורוני לוי הוא דני פרדה, היחידי שנראה כמו שחקן אמיתי לאורך זמן בפתח תקוה. עם ארבעה בישולים ושני כיבושים הוא אחראי כמעט על רבע מהשערים שהקבוצה כבשה העונה. הדמיון הפיזי לדידייה דרוגבה נותן תקווה לעתיד, וסביבו צריכים לבנות את קבוצת העתיד של מכבי פתח תקוה המזדקנת.

המאכזב: ליאור אסולין

הוא כבש שבעה שערים, אבל המשיך עם הבלאגן מחוץ למגרש ועליו, החרים אימונים ובסוף נזרק גם מהמועדון הזה. הרזומה העשיר של בעיות המשמעת נמשך, ואף אחד לא ירים גבה אם יתאחד עם אריאל שיימן בהרצליה בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

השער: פאבלו בסטיאניני

הארגנטינאי המוכשר, שסידר גם את ה-0:1 למכבי פתח תקוה על מכבי חיפה עם מסירה לאסולין לאחר שעבר את כל ההגנה, קיבל עוד באותו משחק תשורה מהחלוץ, כשמסירה של אסולין מצאה אותו לבד מול דוידוביץ'. השוער יצא היטב, אך עם טאץ' דרום אמריקאי באסטיניני הקפיץ מעליו והגיע כדי לנגוח לרשת וקבע 0:2 מרשים לרוני לוי על חניכיו לשעבר.

הסאגה: המספרים

עונה אחת, שלושה מאמנים, שלושה זרים שנזרקו במהלך העונה, שמונה ניצחונות בלבד, שמונה משחקים שנגמרים ב0:0 משמים ואינספור ריבים ופרשיות. הסטטיסטיקה לא משקרת, במכבי פתח תקוה צריכים להסתכל פנימה בפגרה הזאת ולגלות מה לא עובד במכונה המשומנת בדרך כלל.

תודה ושלום: טל בן חיים

אולי זה ההייפ סביבו, ואולי זה הנטל הכבד מדי ששמו על כתפיו הצעירות, אבל מי שבמכבי פתח תקוה פימפמו כבר שלוש שנים שהוא הדבר הבא בכדורגל הישראלי, פשוט לא מספק את הסחורה. כנראה שעדיף לתת לו להבשיל בקבוצה לחוצה פחות ועם אווירה נעימה יותר כמו הפועל רעננה או אפילו במועדון האם בכפ"ס בליגה השנייה.

הלוואי והיית כאן: עומר גולן

כבר למעלה משנה שבמכבי פ"ת לא מצליחים למצוא תחליף לבן שערק לבלגיה. חמישה חלוצים כבר ניסו לתפוס את מקומו אך ללא הואיל. כשמאזן הכיבושים עומד על 26, גבוה רק מזה של קרית שמונה שסיימה אחרונה, החיסרון ברור במיוחד. אם לא גולן, אז לפחות חלוץ אחר שידע לכבוש.

העונה במשפט

הילד הרע והרעב של הליגה הפך לנמושה שבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully