וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארויו נגד התקשורת הישראלית

גארד מכבי ת"א העניק ראיון נרחב בפורטו ריקו וביקר את התקשורת הישראלית: "הלחץ היה מדהים ולא מובן". על כספי: "יהיה ב-NBA"

קרלוס ארויו, רכז מכבי תל אביב בעונה החולפת, עדיין מתקשה להירגע מהעונה הסוערת שעברה עליו. בראיון מקיף שהעניק לתקשורת המקומית במולדתו, פורטו ריקו, סיכם ארויו את חוויותיו מארץ הקודש. אם תהיתם, בעיקר היו לו טענות קשות כלפי התקשורת הישראלית, וכמו רבים לפניו דיבר גם על הלחץ הבלתי נתפס בו מצוי המועדון.

"זו הייתה חוויה טובה. אני לא מתחרט שעשיתי צעד שונה בקריירה שלי", התייחס ארויו למעבר לישראל. "המטרה שלי הייתה לצבור דקות, להיות חלק אינטגרלי מהקבוצה ואחראי לזכייה באליפות. אני חושב שהשגתי את שלוש המטרות בישראל, ולצד כל זה גם פיתחתי את המשחק שלי".

כאשר נשאל כיצד התמודד עם הלחץ, השיב ארויו כי "כמרוויח הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי, ובייחוד במועדון כמו מכבי, שרגיל לזכות בתארים מזה דורות, הלחץ היה עצום ולא מובן. אני מבין את הזוהר של קבוצה שמצפה לתואר בכל שנה, אבל הלחץ הזה פגע בנו על הפרקט. במיוחד לא הבנתי את הלחץ שמגיע מהתקשורת".

"הם רצו לדעת הכל על חיי הפרטיים, וזה קו אדום מבחינתי", הרחיב ארויו באשר לתקשורת הישראלית. "המשפחה שלי היא המשפחה שלי. קיבלתי טלפונים הביתה ב-12:30 בלילה, שאלו אותי מדוע באתי למשחק לבוש בחליפה. זה בלט, כי שחקנים אחרים הגיעו למשחקים עם נעלי בית. אני חושב שהביקורת כלפיי הייתה שלילית. במשחק היורוליג מול אולימפיאקוס לא יכולתי לשחק בגלל כאבים בגב התחתון, שלא אפשרו לי לזוז. כתבו שאין לי לב כי לא הסכמתי לשחק עם זריקה. גם על משחק האליפות ביקרו אותנו. למחרת, נכתב שניצחנו במשחק מכוער בו הגיע לנו להפסיד".

"גם ההשעייה שלי מהקבוצה נופחה מכל פרופורציות", המשיך ארויו במתקפה. "באותו זמן העדפתי לא להגיב כדי לא להחמיר את המצב. מעולם לא היו לי בעיות עם חבריי לקבוצה. הייתה תקרית קלה עם המאמן, ולמחרת הוחלט שאחזור להתאמן. חבל שהתייחסו כך לתקרית, כי המציאות היא שביחד היינו קבוצה טובה". אגב, לאוהדי מכבי תל אביב היו לארויו רק מילים חמות: "הם עודדו אותי ותמכו בי. אהבתי לשחק בשבילם".

בין היתר, התייחס ארויו גם לעומרי כספי. "הוא יהיה הישראלי הראשון ב-NBA. הוא תמיד התעניין לגבי ה-NBA, יש לו את הגובה המתאים, יכולת אתלטית וקליעה נפלאה. מעל הכל, יש לו תשוקה והוא אוהב אתגרים. אני רק מקווה שהלחץ מהתקשורת לא מדאיג אותו".

לקראת סיום נשאל ארויו היכן ישחק בעונה הבאה. "מוקדם מדי לדבר על זה", השיב. "אני צריך לראות מה יקרה בקיץ, ואז אקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully