וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד: "מסיר אחריות ניהולית וכלכלית"

2.6.2009 / 16:41

הבעלים של הפועל פ"ת כינס מסיבת עיתונאים והודיע כי ניהול המועדון יעבור לידי אפי צפריר והעמותה, בה יישאר חבר: "מסיים פרק בחיי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הבעלים של הפועל פתח תקוה, רונן אלעד, כינס הערב (שלישי) במשרדו מסיבת עיתונאים, ובה הודיע כי בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלעה הקבוצה הוא יישאר בעמותת הפועל פתח תקוה, אך לא ישקיע כספים נוספים. אלעד הודיע כי ניהול המועדון יעבור לידי עמותת הפועל פתח תקוה והמנכ"ל אפי צפריר.

"התחלתי את הרומן שלי עם הפועל פתח תקוה לפני כשבע שנים. לפני חמש שנים התבקשתי להגיע למחלקת הנוער לעשות סדר, ולפני ארבע שנים מצאתי את עצמי עומד בראש המועדון בגאון וגאווה. החל מהיום אני מבקש להודיע שאני מסיר אחריות ניהולית וכלכלית. המועדון יפעל תחת העמותה עם כספים שהעמותה תגייס. במילים אחרות, נפעל מכסף שיש ולא מכסף, שמי שעמד עד היום בראש המועדון, נאלץ להביא", אמר אלעד.

אלעד סיפר כי הוא מעביר את האחריות לצפריר, אך ימשיך להיות חבר עמותה: "מי שיוביל את כל המהלכים, כולל את ההתארגנות לשנה הבאה יהיה אפי צפריר, שעשה עבודתו נאמנה בשנתיים האחרנוות, בליווי צמוד של העמותה, שגם אני חבר בה ואמשיך להיות חבר בה. בשבועות האחרונים קיבלתי הרבה טלפונוים מאנשים שרוצים להירתם ורוצים הלתמודד. זה הזמן של כולנו לגייס את אותם גורמים, ולגרום לכולם לעבוד יחד לעתיד לא פחות טוב משהיה עד היום".

אלעד התפנה בהמשך לדבר על חוויותיו האישיות: "ברמה האישית אני מסיים פרק שנקרא ניהול מועדון כדורגל. אני יכול להגיד שזה לא היה קל. יחד עם זה, זה היה מלא בחוויות של הצלחה, של כישלונות, של אכזבות ושל אמירות כאלה ואחרות. בסך הכל, אני ייכול להודות על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את המועדון. ברמה המקצועית אני מסתכל אחורה ומודה, עשיתי ים של טעויות. עם זאת, כל אחד שיכול להתפנות רגשית, כלכלית ותהיה לו ההזדמנות לקחת מועדון כדורגל, אני ממליץ בחום, אחרי מה שעשיתי וקיבלתי בחוויה הזאת".

דני לוי: "יכול להיות שנסתמך על תקציב מינימום"

עוד לפני מסיבת העיתונאים, סיפר גורם המקורב לבעלים, על המהלכים שהובילו להחלטתה: "אלעד ניסה לצרף בתקופה האחרונה ספונסרים ואנשים שיתמכו במועדון, אבל לא הצליח. נראה שהוא יישאר במערכת כחבר עמותה, אבל התקציב יהיה בנוי על הכנסות". תקציב המינימום בליגת העל הוא 10.5 מיליון שקל.

אלעד חיכה עד אתמול לתשובה של האחים מולדבסקי באשר לעתידם במערכת, אך אלו לא ממהרים להשיב בחיוב. הבעלים לא מעוניין להשקיע עוד כספים רבים מכיסו וממשיך לבדוק הכנסת שותפים למערכת.

חבר העמותה דני לוי אמר: "יכול להיות שבעונה הבאה נצטרך להסתמך על תקציב המינימום (10.5 מיליון שקל). אפשר להישאר בליגה עם תקציב כזה. בעבר רצתי לאליפות עם הפועל פתח תקוה כשהשקעתי שבעה מיליון שקל בלבד". עם או בלי קשר, אלעד ביקש מהמאמן זאב זלצר להשהות עוד קצת את ההודעה בעניין עזיבת המועדון. לזלצר שנסע לחופשה פרטית בחו"ל מספר הצעות מקבוצות בשתי הליגות הראשונות.

עדכון ראשון: 2/6 9:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully