וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - הכח: טייק 1 במאבק על ליגת העל

דור בלך

1.6.2009 / 14:03

הסגולים שסיימו במקום ה-11 בליגה הבכירה רוצים להעביר את ההכרעה לוינטר בשבת, באחי בונים על הקהל (שלישי, 20:20, ספורט 1)

לאחר שעשו את הבלתי יאמן בשבת, ינסו מחר (שלישי, 20:30, ספורט 1) בהכח עמידר רמת גן לנצח במשחק הראשון במבחנים נגד אחי נצרת ולהגיע למשחק הבית בשבת עם יתרון, ולהבטיח את הישארותם בליגת העל בעונה הבאה. חניכיו של דודו דהאן לא חגגו יתר על המידה את ההישג, ואחרי שעברו אתמול אימון שיחרור ערכו היום אימון מלא ותדריך טקטי, כשמחר יעבור אימון טקטי בשעות הבוקר ויעלו צפונה מיד לאחריו.

דודו דהאן יאלץ להסתדר ללא אחד מהברגים המשמעותיים ביותר במסע ההישרדות של הקבוצה, ז'וסלן מאייבי שיצא למשחקה של נבחרת קמרון במוקדמות גביע העולם. ברק ויסוקר שלא התאמן עם הקבוצה בחודשים האחרונים בעקבות השעיה חזר לאימונים ויפתח מחר בשער הקבוצה. פרט אליו לדהאן יעמוד סגל מלא, וההרכב שניצח את הפועל פ"ת בשבת צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט.

הרכב משוער: ברק ויסוקר, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, דידי אונגר, מייקל טוקורה, גל לוי, ג'וזף נאופור, ברק בדש.

מחפוד עם סגל כמעט מלא

בנצרת מחכים לסגולים בזרועות פתוחות ומחכים לקפוץ על ההזדמנות לעלות לליגת העל. הנהלת הקבוצה החליטה לאפשר כניסה חינם למשחק והצפי הוא לאלפי אוהדים ירוקים ביציעים. "זו הזדמנות שאסור לפספס למרות שהכח פייבוריטים", סיפר מאמן נצרת אלי מחפוד. "יש לנו קבוצה טובה שהייתה צריכה להעפיל לליגת העל ללא מבחנים, אבל היה חסר לנו קצת מזל. עכשיו יש לנו שני מפגשים בהם נצטרך לעשות את העבודה ולהיות במיטבנו כדי להגיע לליגת העל, שם אנחנו ראויים להיות".

לזכות מחפוד יעמוד סגל כמעט מלא, פרט לאמג'ד סולימאן ששבר את רגלו לפני מספר ימים. לאחר שנתן מנוחה לרוב שחקני ההרכב ועלה עם שישה שחקני נוער למשחק בשישי נגד בני לוד, מחפוד יחזור להרכב החזק ביותר ולקוות לנצח לפני הגומלין.

הרכב משוער: תום אלמדון, ווהאב בריכאת, אלירן חודידה, שמעון הרוש ,יקיר שינה, רם סטי, אדהם האדיה, חיים סילבס, טצ'ם נ'טויה, סרג' איילי, איב ג'ידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully