וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוברוק ואבוחצירה מתחילים להתכתש

1.6.2009 / 16:46

הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ' שלח טופס השאלה חתום להפועל פ"ת לקראת העונה הבאה ודורש לכבד את הסכם. העסקה עם לאריסה עשויה להתפוצץ

סיפור שמעון אבוחצירה והפועל פתח תקוה מסרב להיעלם מעל פני השטח ועושה רושם כי הוא לא עומד להסתיים בקרוב. הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', שלח טופס השאלה חתום להפועל פתח תקוה לקראת עונת 2009/10, בו מבקש לכבד את ההסכם בין הצדדים לקראת העונה הבאה, זאת על סמך הסכם ההשאלה לשלוש עונות שנחתם בין הצדדים.

לידי וואלה! ספורט הגיע זכרון הדברים בין הצדדים שנחתם בחודש אוגוסט 2008, המותנה בין היתר בהשאלה של טוברוק בתחילת כל עונה. בטרם חתם אבוחצירה על החוזה המוגמר בלאריסה היוונית, איזיקוביץ' שלח טופס השאלה חתום לפתח תקוה, מה שאומר שהשחקן חייב לכבד את ההסכם. אבוחצירה אף לא יוכל לטעון להגנתו דבר בהקשר כשרות ההשאלה, משום שהוא עצמו חתום באותו הסכם על כך שיקבל עשרת אלפים דולר תמורת כיבוד ההסכם. התשלום השני והאחרון, מתברר, כבר הועבר לאחרונה לאבוחצירה.

ביום חמישי מתכוון עו"ד אפרים ברק, המייצג את טוברוק והפועל פתח תקוה, לצאת ליוון ביחד עם איזיקוביץ' על מנת להציג את הנתונים הללו בפני לאריסה. היוונים יתבקשו לשלם פיצוי הולם תמורת שחרורו של השחקן ולא מן הנמנע שהעסקה תבוטל. אם הצדדים יגיעו להסכם וטוברוק תפוצה, אבוחצירה יוכל לשחק ביוון. במכבי תל אביב עדיין עושים מאמצים על מנת שהעסקה לא תצא לפועל ולאחרונה פנה גורם בכיר בקבוצה לנציגיו של השחקן וביקש מהם לנסות להשאירו בישראל. אם עסקת לאריסה תתפוצץ, לא מן הנמנע שטוברוק ופתח תקוה יפוצו על ידי מכבי תל אביב, והחלוץ ישחק במדי הצהובים.

הבעלים, רונן אלעד, התייחס היום לעתידה של הפועל פתח תקוה: "אני לא מנהל משאים ומתנים עם אף גורם. אם אשאר בהפועל פתח תקוה, ברור שאוכל להעמיד תקציב ראוי, כפי שעשיתי בשנים האחרונות".

שחקני טוברוק הצעירים, המגן ניסן אלקלעי והחלוץ רפי דהן מועמדים להצטרף לקבוצה, והם עשויים להגיע לאימוני פתיחת העונה. דהן מועמד גם לבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully