וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן חתם לעונה נוספת ברעננה

דור בלך

1.6.2009 / 18:01

המאמן, שחתום על העלייה לליגת העל, ימשיך עונה נוספת. היו"ר שלמה שטרן: "הכסף לא קובע". הקבוצה עשויה לארח באצטדיון לב הפארק

העולה הטריה לליגת העל, הפועל רעננה, החתימה הערב (שני) את מאמנה, אלי כהן, לעונה נוספת. כהן הדריך את הקבוצה בארבע השנים האחרונות והוביל אותה לליגת העל. הנהלת המועדון החליטה לתת לו את הקרדיט להוביל את הקבוצה בליגה הבכירה. כהן: "אני מאושר לאמן בליגת העל, נהיה קבוצה לגיטמית בה". עוד לפני הסיכום, אמר היו"ר שלמה שטרן: "אני מאמין שמאמן צריך להיות עם הקבוצה שנים רבות כדי להכיר את המועדון מבחוץ ומבפנים ולהיות מזוהה איתו, לאחר ארבע שנים בקבוצה אלי כהן בהחלט מזוהה איתנו ואני מקווה שישאר לפחות ארבע שנים נוספות".

רעננה כבר החלה בהכנות לעונת הבכורה בליגה הבכירה, כשתקציבה צפוי לעמוד על כ-10.5 מיליון שקלים. "נכון שזה התקציב המינמאלי, אבל בכדורגל הישראלי כסף הוא לא מה שקובע, אלא רק עוזר", סיפר שטרן. "גם העונה היינו עם תקציב קטן בלאומית ועקפנו קבוצות עם תקציבים גדולים יותר כמו הפועל כפ"ס, מכבי הרצליה ואחי נצרת שהתקציב שלהם היה כמעט פי שלוש משלנו. וגם בליגת העל, הכח ר"ג, עם תקציב מינמום, הצליחה לשרוד".

בשבוע הבא צפוי להתקבל האישור מההתאחדות לכדורגל שיאפשר לאשר אלון להצטרף באופן רשמי כבעלי הקבוצה. כחלק ממדיניות המועדון יעלו שישה שחקנים מקבוצת הנוער, שסיימה כאלופת הליגה הארצית ועלתה לליגה הראשונה, לקבוצה הבוגרת. בקבוצה ינסו להשאיל לעונה נוספת את דודו ביטון מבית"ר נס טוברוק. פרט לכך תמשיך הקבוצה להתבסס על שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם בליגה הבכירה. "זה עבד לנו בלאומית כשגילנו את יניב עזרן וזאב חיימוביץ', ואין סיבה שזה לא יעבוד בליגת העל", הסביר בעל הבית.

ברעננה מאמינים כי עבודת השיפוצים על איצטדיון לב הפארק תושלם בתוך כארבעה חודשים, ולכן ירשמו אותו כאיצטדיון הביתי. בינתיים מקיימת הנהלת הקבוצה מו"מ עם עיריית הרצליה ועיריית כפ"ס על שימוש במגרשן עד לסיום העבודות על האיצטדיון ברעננה, כשההצעה הזולה מבין השתיים תיבחר.

"בתוך 11 שנים הגענו מהליגה האחרונה לראשונה, ואני מאמין שנתקע יתד גם בה כפי שעשינו בלאומית לפני 8 שנים", צופה שטרן. "בשלוש השנים הראשונות ניאבק על ההישרדות, אבל אח"כ נהפוך לקבוצה לגיטמית בין 16 הקבוצות הבכירות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully