וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי צפוי להמשיך בנתניה

איתן נוח

1.6.2009 / 14:45

המאמן שהוליך את העולה לחדשה לליגת העל צפוי לשמור על תפקידו גם בליגה הבכירה: "רוצים להיות במרכז הטבלה, לא להיקלע לתחתית"

בניגוד להפועל עפולה, שהחליטה לא להמשיך עם מאמנה שרון אברהמי גם בליגת העל, אליצור מכבי נתניה צפויה לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה הקרובה עם אריק אלפסי, המאמן שהצעיד אותה לליגת העל. למרות שהדברים עדיין לא סגורים רשמית, גם הקבוצה וגם המאמן מעוניינים בהמשך ההתקשרות בין הצדדים, ואלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, יעמוד אלפסי על הקווים בנתניה גם בעונה הקרובה. אלפסי אימן שנים רבות במחלקת הנוער הנתנייתית ולפני שנתיים עשה קפיצה קצרה לאשקלון, בה החל כעוזר מאמן של עופר ברקוביץ', החליף אותו כמאמן ראשי ולבסוף הוחלף על ידי עדי אזולאי.

בשבוע הקרוב אמורה הקבוצה לסגור את התקציב לעונה הבאה, שלא צפוי לעבור בהרבה את תקציב המינימום של הליגה. עקב כך גם מטרת הקבוצה לא תהיה להגיע לפיינל פור: "הציפיות שלנו הן להישאר בליגה ולתקוע יתד", אמר אלפסי. "אנחנו רוצים להיות במרכז הטבלה ולא להיתקע במאבקי תחתית. אנחנו לא הולכים להיות חולון או חיפה של השנים האחרונות".

אחרי סגירת התקציב תחל גם בניית הקבוצה בצורה רשמית. ראשית מתכננים בקבוצה לסגור את הסגל הישראלי, כשעל הפרק עומדים מספר שחקנים מהעונה שעברה כגון ערן אסנטי, שון ויינשטיין, אוריה גור ואלירן גואטה. גם ליאור חכמון, שגדל בנתניה, ובעונה האחרונה שיחק במדי עירוני רמת גן, נמצא על הכוונת של הקבוצה. עוד שחקן שבנתניה היו רוצים לראות בעונה הקרובה הוא טוני וושהאם, שהתחיל את העונה בנהריה, ובמהלכה ירד לנתניה ועזר לה לעלות לליגת העל. כרגע מנסה וושאהם את מזלו במחנות הקיץ בארה"ב, ובמידה ולא יקבל הצעה מפתה יותר, הוא עשוי לשוב לקבוצתו בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully