וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת שחררה גם את איסמעיל עמאר

1.6.2009 / 21:23

מהפכת שחקני הבית נמשכת. אחרי שחרורם של סולי צמח ונאור פסר הוחלט במועדון לוותר גם על המגן הוותיק. בקבוצה מעוניינים בחאיר סספדס

זה היה באוויר, וכעת זה רשמי - מכבי פתח תקוה החליטה הערב (שני) לשחרר שלושה משחקניה הבכירים בשנים האחרונות, נאור פסר, סולי צמח ואיסמעיל עמאר. לגבי השניים הראשונים, בפתח תקוה לא היו שבעי רצון מיכולתם, והיום הם קיבלו את ההודעה הרשמית על עזיבתם. כזכור, מעמדם של השניים נחלש מאז הגעתו של רוני לוי לקבוצה, והם ייאלצו למצוא קבוצה חדשה לקראת העונה הבאה. בערב קיבל גם המגן הימני עמאר הודעת שחרור ששמה חותמת למהפכה במלאבס עם שחרורם של שחקני בית שמזוהים עם המועדון. עמאר בן ה-32 שיחק במכבי פתח תקוה 13 עונות ברציפות.

במועדון אישרו את הידיעה שנכתבה כבר אתמול. "מכבי פתח תקוה מודה לסולי צמח על תרומתו רבת השנים ומקווה שיחזור בעתיד למועדון. אנו מאחלים לו הצלחה בכל דרך שיילך בה. סולי הוא שחקן נשמה ותמיד יישאר סמל במכבי פתח תקוה". צמח מסר בתגובה: "קראתי על הידיעה אתמול וכרגע הסוכן עדכן אותי ששוחררתי. זה מוזר ואין לי מושג למה שחררו אותי. אני מעדיף להגיב בשלב מאוחר יותר, כשאחזור מירח דבש בתאילנד".

למרות שהושעה על ידי המאמן רוני לוי ועבר לא מעט תהפוכות העונה בגלל בעיות משמעת, מכבי פתח תקוה עדיין לא מוותרת על האפשרות להחתים את הבלם בובאן גרנצ'ארוב. הנהלת הקבוצה פנתה לקבוצת האם שלו, גנט, וביקשה לברר את העלויות הכרוכות ברכישת כרטיסו. ההערכה היא שהבלגים דרשו כ-200 אלף דולר תמורת כרטיסו ובפתח תקוה ביקשו להפחית בסכומים. גורם בקבוצה אישר כי "פנינו לגנט אבל הדרישות היו מוגזמות".

הקשר הפרואני חייר סספדס, ששיחק בעונה החולפת בהפועל פתח תקוה, מועמד לקבוצה שעשויה לפתוח איתו במשא ומתן ביומיים הקרובים. לשחקן יש אופציה להארכת החוזה אצל היריבה העירונית אך הבעיות הכלכליות במועדון מונעות כרגע את החתמתו. גם שמו של הקשר הפרואני ג'וניור ויזה עלה כמועמד, אך לגביו נראה כי העלויות גבוהות יותר. בכל מקרה, סוכנם של השניים, באנדי ארויו, צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה.

כפי שכבר פורסם, הקשר לירן כהן שהיה בדרכו אל מחוץ לקבוצה קיבל הודעה רשמית מוקדם יותר על שחרורו. כהן נפרד מהקבוצה לאחר שיחה שקיים השחקן עם היו"ר משה זוארץ. גורם בקבוצה אמר: "זה חלק מהזעזוע שמתכנן רוני לוי. שחקנים נוספים בדרך הביתה". כהן שאישר את הידיעה מסר בתגובה: "אני יוצא לדרך חדשה, מאמין ביכולת שלי ובטוח שאצליח במקום אחר". בפתח תקוה לא מתכוונים לוותר על דמי העברה מהקבוצה הקולטת. לכהן מספר הצעות ואחת האפשרויות שעלתה היא שיחזור למבחנים בווסטרלו הבלגית שרצתה אותו בתחילת העונה. בנוסף שוחררו גם עוזר המאמן אבי פיטוסי ומאמן השוערים עופר מוסובסקי.

עדכון ראשון: 1/6/09, 12:55
עדכון אחרון: 1/6/09, 21:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully