וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייים משבת לשבת: משבר אמון

6.6.2009 / 13:04

באד בלאק לא מרגיש בטוח בדנבר, ג'ון סמולץ וצ'יפר ג'ונס לא סומכים על הנהלת אטלנטה ופרדי סאנצ'ז חם על פיטסבורג. ציטוטי השבוע

1. "הדבר היחיד שעבר לי בראש הוא 'תחבוט כדי לנצח, אל תנסה לעשות יותר מדי'" - ג'וני פראלטה מקליבלנד מגלה את מחשבותיו רגע לפני שהכניס את הריצה המנצחת נגד היאנקיז.

2. "זה לא משנה את הגישה שלי. מה שאומרים לי אני עושה. לא משלמים לי כדי לקבוע את ההרכב" - דסטין פדרויה מבוסטון נשאל איך הוא מרגיש בתור חובט ליד-אוף.

3. "במקום הזה, יתרון 0:4 הוא כמו יתרון 0:1" - באד בלאק, מאמן סן דייגו, מונה את חסרונותיו של "קורס פילד" בדנבר.

4. "הם חבטו כדורים חלשים על הקרקע, רק שהם חבטו אותם למקום הנכון" - ג'יי ג'יי פאץ מהמטס מנסה להסביר את הקטסטרופה שהובילה להפסד שלו בפיטסבורג.

5. "יכול להיות שהוא כעס על הברחשים" - ג'ו ג'ירארדי, מאמן היאנקיז, מסביר הופעה של שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של ג'ובה צ'מברליין נגד קליבלנד. כזכור, בפלייאוף 2007 נכנס צ'מברליין מהבולפן ומתקפת ברחשים על הגבעה גרמה להפסדו.

ניתוח לב פתוח

6. "היום הוא היה הדוקטור והוא עשה ניתוח לכולנו" - טוריי האנטר מהאיינג'לס מתפייט כהרגלו, אחרי שרוי "דוק" האלאדיי מטורונטו מיסמר 14 חובטים של אנהיים.

7. "מי יודע כמה חברים היו לי ב-21 השנים שלי במייג'ורס. לכולם יש חלק בזה" - רנדי ג'ונסון מחלק את העוגה אחרי הניצחון ה-300 שלו בקריירה.

8. "מבחינה סנטימנטלית, זה מסריח, אם מסתכלים על העתיד זה צעד נכון" - צ'יפר ג'ונס נזהר מלבקר את הנהלת אטלנטה על שחרורו של טום גלאווין, אבל לא יכול להתאפק.

8.א. "הם התמודדו עם זה בצורה מאוד מעניינת, כזו שגורמת לך לגרד את הראש" - ג'ון סמולץ, לשעבר המגיש של אטלנטה וחברו של גלאווין, לא ממש דופק חשבון להנהלת הברייבס.

9. "זו גלולה שקשה לבלוע. הנה בן אדם שהיה חובט מספר 3 שלנו, שהוביל את הקבוצה בהומראנס ובהכנסות רצים, אנחנו רק שישה משחקים מאחור - והוא לא פה" - פרדי סאנצ'ז מפיטסבורג לא יכול להירגע לאחר הטרייד שעשו הפייראטס על נייט מקלאות'.

10. "ארווין ענה היום על המון שאלות עם 'כן' קולני במיוחד" - מייק סושה, מאמן האיינג'לס, על ארווין סנטנה, שמאז שחזר מפציעה הסריח קשות וביום שישי נצץ ב-1:2 על דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully