וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נראה אותו דבר

1.6.2009 / 9:05

הוקי קרח: למרות העייפות, דטרויט ניצחה את פיטסבורג 1:3 ועלתה ל-0:2 בסדרה. מלקין מהפנגווינס הורחק, לא ייעדר ממשחק 3

בינתיים, שום דבר לא שונה. אלופת השנה שעברה, דטרויט רד ווינגס, שלחה הלילה (בין ראשון לשני) את פיטסבורג פנגווינס לעשות קצת חושבים, כשניצחה אותה 1:3 במשחק השני בגמר גביע סטנלי, ועלתה ל-0:2 בסדרה. המשחק היה סוער, ו-19 שניות לסיומו הורחק ייבגני מלקין מפיטסבורג. מכיוון שההרחקה אירעה בחמש הדקות האחרונות, מלקין עלול היה להיות מורחק על פי חוקי הליגה מהמשחק הבא, אולם הנהלת ה-NHL מיהרה להודיע כי לא תפעיל את העונש.

אבל לא מלקין או ההרחקה שלו הם הבעיה של הפנגווינס, ששוב נכנעו לניסיון, לעדיפות ולקהל החם בדטרויט. הפתיחה רמזה שאולי פיטסבורג בדרך הנכונה, כשפיטסבורג ניצל אסיסט של כריס לטאנג וביל גרין במהלך פאוור פליי והכניע את כריס אוזגוד - 0:1 לקראת סוף השליש הראשון. ג'ונתן אריקסון ו-וואלטרי פיפולה הפכו את התוצאה בשליש השני וג'סטין עבדאלקאדר, האקס-פקטור של דטרויט שכבש גם במשחק הראשון בסדרה, חתם את התוצאה בשליש האחרון.

"זה לא טוב", אמר סידני קרוסבי מפיטסבורג, "אבל אנחנו יכולים לחזור מהפיגור הזה. אם נמשיך לשחק באותה דרך, בסוף הדברים יתגלגלו בכיוון שלנו. היינו שמחים לתוצאות אחרות, אבל זה הפלייאוף בהוקי". מייק באבקוק, מאמן דטרויט, ראה לנכון להתלונן על הצפיפות בלו"ז: "אין ספק שזה פוגע בנו, השחקנים שלנו היו מותשים". עכשיו יהיה לו זמן לנוח, כשביתרון 0:2 תשחק קבוצתו בפיטסבורג רק בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully