וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב עוברים להתעסק בקו הקדמי

31.5.2009 / 23:01

הצהובים יודיעו על החתמתם של וישנייבסקי ואיידסון, וכעת עוברים על רשימה של מועמדים לחיזוק הצבע, ביניהם טרנס מוריס ומרכוס הייסליפ

מכבי תל אביב צפויה להודיע בימים הקרובים על החתמתם של אנדרו וישנייבסקי וצ'אק איידסון. גם אלן אנדרסון, שחקנה של ציבונה זאגרב, צפוי להצטרף, אולם המשא ומתן עימו טרם הסתיים. לאור העובדה שהקו האחורי של הקבוצה ייסגר בקרוב, במכבי החלו להתרכז כעת בהשלמת הקו הקדמי לעונה הבאה, ובמועדון בודקים שורה ארוכה של מועמדים. שני שמות שעלו לאחרונה הם מרכוס הייסליפ, שמסיים חוזה באוניקאחה מלאגה, ושחקן הקבוצה בעונת 2007/2008, טרנס מוריס.

הייסליפ היה קרוב לחתום במכבי בקיץ 2006, אולם אז טרפדה מלחמת לבנון השניה את מעברו של האמריקאי לתל אביב. את הקריירה שלו באירופה החל הייסליפ בשנת 2005, כשנחת באולקר, במדיה העמיד ממוצעים של 12 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. משם עבר הייסליפ לאפס פילזן, וסיים עונת יורוליג מוצלחת במיוחד עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

היכולת הטובה בטורקיה הקנתה לו חוזה נאה במלאגה, וכבר בעונתו הראשונה בקבוצת הפאר הספרדית נבחר לחמישיית העונה. בעונת היורוליג החולפת העמיד הייסליפ ממוצעים של 10 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. הוא נחשב לפורוורד מגוון ופיזי, לחוסם מצוין, ולכזה שמסוגל לשחק בתוך הצבע ואף מחוצה לו. הנושא הכספי עשוי להוות מכשול גדול, שכן העונה השתכר השחקן למעלה מ-1.5 מיליון יורו.

אפשרות נוספת היא מוריס, שעזב את מכבי לאחר עונה מוצלחת לטובת חוזה ארוך-טווח בצסק"א מוסקבה. מוריס לא התאקלם העונה במדי סגנית אלופת אירופה, מיעט לשחק והוקפא למשך תקופה ארוכה בליגה המקומית. לקראת סיום העונה הוצא מוריס מהסגל של צסק"א בליגה, והוא לא צפוי להמשיך לעונה נוספת בשורות סגנית אלופת היורוליג.

מוריס עצמו החל את הקריירה האירופית באפולון היוונית ב-2005, ואחר גיחה קצרה ל-NBA במדי אורלנדו, נחת הפורוורד בהפועל ירושלים. אחרי חצי עונה נהדרת בשורות סגנית האלופה, חתם מוריס במכבי תל אביב, לה עזר להעפיל לגמר היורוליג עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. תוך עונה הפך האמריקאי לאחד השחקנים המבוקשים באירופה, כאשר בחירתו לחמישיית העונה במפעל עזרה לו לזכות בחוזה גדול במוסקבה. שם, כאמור, מוריס לא הרבה לשחק בעונה האחרונה, והעמיד ממוצעים דלים של 6 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully