וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: עלותו של אבידור עלולה לטרפד את העברתו

קרית שמונה תדרוש יותר מ-300 אלף דולר מהאדומים עבור החלוץ. מספר שחקנים יתבקשו לקצץ בשכרם, לא הגיעו הצעות לגבי יבואה ואניימה

הפועל קרית שמונה תדרוש סכום של מעל 300 אלף דולר עבור כרטיס השחקן של יובל אבידור, כך נודע הערב (ראשון) לאנשי הפועל תל אביב. דבר זה ככל הנראה יטרפד את המעבר של החלוץ להפועל תל אביב בעונה הבאה. בקבוצה מעוניינים לראות את החלוץ במדים האדומים, אך לא מתכוונים בשלב זה לשלם על כרטיסו את הסכום המבוקש. בהפועל טוענים כי לא בוצעה שום פנייה לקרית שמונה וכרגע מדובר בספקולציות בלבד.

בתוך כך, דימיטאר טלקיסקי שעזב היום את הארץ, עדיין מבוקש בהפועל תל אביב. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את הקשר והמאמן אלי גוטמן מעוניין לראותו ממשיך. במועדון מתעתדים להגיש לו הצעה חדשה ומקווים שיסכים לקצץ בשכרו העומד כעת על 200 אלף יורו לעונה, זאת לעומת חברו אלין טופוזאקוב, שכבר קיבל ביום חמישי את ההודעה לגבי שחרורו.

ביום שלישי תחל הנהלת הפועל תל אביב במשא ומתן עם מספר שחקנים המסיימים את חוזיהם. בין הראשונים איתם ידונו, נמצאים הקפטן וואליד באדיר, המגן הוותיק יגאל אנטבי והקשרים שי אבוטבול ובן לוז. כל הארבעה יתבקשו לקצץ בשכרם ובקבוצה מקווים שעם כל הארבעה הדברים לא יגיעו לכדי פיצוץ. מעבר לכך, בקבוצה מתכוונים לשבת עם ביברס נאתכו וערן זהבי, על מנת להאריך את חוזיהם במועדון.

עד עתה לא הונחה אף הצעה לגבי סמואל יבואה והשוער וינסנט אניימה. יבואה ככל הנראה לא ימשיך בהפועל תל אביב גם אם לא תגיע הצעה ממשית לרכוש את כרטיסו. בקבוצה מחפשים מחליף לאניימה, המבוקש במספר קבוצות באירופה, כאשר המועמד המוביל הוא לירן שטראובר, שכבר הביע את הסכמתו לשחק במדים האדומים. אגב, האוהדים שקראו אתמול בגנותו במשחק מול מכבי נתניה (2:1), סיפרו היום כי ברגע שילבש את המדים האדומים הכל יישכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully