וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה"

הבעלים של הפועל חיפה הגיע להבנות עם המאמן שלומי דורה ועם מספר שחקנים. כוכב העבר רובי יאנג קיבל הצעה לתפקיד ניהולי במועדון

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה הגיע להבנות עם הבעלים של המועדון, יואב כץ, על אימון הקבוצה בעונה הבאה, אך עדיין לא נחתם חוזה בין הצדדים. כרגי קיימים עדיין פערים קטנים בין השניים, אך הצדדים מאמינים כי העניין ייסגר בימים הקרובים.

יואב כץ אמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט בשיחה מארצות הברית: "קודם כל אני רוצה לברך את מכבי חיפה בכדורגל על האליפות שהשיגה, לברך את מכבי חיפה בכדורסל על העלייה לגמר ואת הפועל חיפה בכדורסל על העלייה לליגה הלאומית. זו הייתה שנה טובה לספורט החיפאי, ואם העירייה תעניק תמיכה לקבוצות, אנו נמשיך ונהנה כך גם בעונה הבאה.

על הצפוי בקבוצתו הוסיף: "אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. הצוות המקצועי עשה עבודה ראויה וכולם ישארו, אנו כרגע במשא ומתן עם מספר שחקנים ויש לי תחושה טובה שבעונה הבאה תראו קבוצה טובה בליגת העל. אני קורא לאוהדים לתרום כמה שיותר לקבוצה, על מנת שנדע ימים טובים בליגת העל".

אם כן, הקבוצה כבר החלה להתכונן לעונה הבאה והיא מנהלת מגעים עם השחקנים שהעלו אותה לליגה הבכירה, ביניהם הקפטן אייל טרטצקי, מלך השערים ערן לוי והקשר יוסי דורה. השלושה אמורים לחתום על חוזה חדש כבר בימים הקרובים, ולעומתם חמודי כיאל עדיין מתנדנד וכרגע לא ידוע אם יוחתם בקבוצה, למרות שיואב כץ רוצה שימשיך.

בנוסף, בהפועל חיפה עובדים בימים האחרונים על החזרתו למועדון של רובי יאנג, אחד השחקנים האגדים בשנות ה-60 וה-70 ומי שנחשב לסמל הבלתי מעורער של האדומים. יאנג אמור להיות אמון על יחסי הציבור של המועדון וכן יעמוד בראש בתי הספר לילדים של הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully