וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תציע לדוארטה את תפקיד המנג'ר

דור בלך

31.5.2009 / 17:59

מנהל מחלקת הנוער עשוי לזכות לקידום, כאשר נתי עזריה יאמן תחתיו. יאמר הודיע כי לא יוציא עוד כספים וישחרר את השחקנים הבכירים

במכבי נתניה לא מבזבזים זמן וכבר היום (ראשון) אחר הצהריים ערכו ישיבת הערכות לעונה הבאה בביתו של דניאל יאמר ובהשתתפות מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב ונשיאה גיל לב. בפגישה הבהיר יאמר בפניהם כי אינו מתכוון להוציא כספים מכיסו לטובת נתניה, וכי התקציב יתבסס על הכנסות בלבד, כשעל קובי בלדב הוטל למצוא ספונסרים נוספים ומחליפים לאלה שצפויים לעזוב.

בישיבה התייחסו גם לנושא המאמן, והוחלט כי מכיוון שראובן עטר צפוי לסרב להצעתו של יאמר, להציע לעוזר המאמן נתי עזריה להיות המאמן הראשי. בעקבות השעייתו מפעילות של בני לם, מה שעשוי לטרפד את כוונתה של נתניה למנותו למנהל הספורטיבי מעל עזריה, להציע למנהל מחלקת הנוער, הנרי דוארטה, את התפקיד, כשבתמורה לקידום המקצועי הוא יאלץ לוותר על מחצית מחוזהו המוערך בכ-70 אלף דולרים לעונה.

דניאל יאמר גם עידכן את חברי ההנהלה על כך שבכוונתו לשחרר בחינם את שחקניה הבכירים של הקבוצה בתמורה לוויתור על חוזיהם, וכי בכוונתו להעביר את אלמוג כהן, איתי שכטר וביוואן פרנסמן לקבוצתו החדשה פורטונה דיסלדורף, והבטיח כשבמידה וימכרו בעתיד לקבוצה אחרת תקבל נתניה אחוז מסוים מהכסף שיתקבל עבורם.

בנתניה אישרו את הידיעה, אך סירבו להתייחס לפרטים.

בנושא אחר, אחד השחקנים שצפויים להצטרף למכבי נתניה הוא הקשר אבי אלפסי. דובר הקבוצה, איציק גניש, מסר כי אם אלפסי יצטרף זה לא יהיה בעקבות היחסים הטובים בין השניים: "אנחנו חברים טובים מאוד והלוואי ואבי באמת יחזור לנתניה, אך מי שיקבע בסופו של דבר זה רק המאמן שימונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully