וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין תאשר את החתמת קוליק לעונה הבאה

חברי ההנהלה ייפגשו וישימו חותמת סופית על המשך העסקתו של המאמן. לוזון, עזריה וגיטא צפויים לעזוב, יאיא הזר היחיד שישאר

הנהלת בני סכנין אמורה להיפגש הערב (ראשון) ולדון לגבי העונה הבאה לאחר שהבטיחה אתמול הקבוצה עוד עונה בליגת העל. הנהלת הקבוצה אמורה לאשר היום את החתמו של המאמן ערן קוליק, שכבר קיבל את הבטחתו של יו"ר המועדון חסן אבו סאלח שאם ישאיר את הקבוצה ליגה, הוא יהיה המאמן בעונה הבאה.

תקציב הקבוצה לא אמור להשתנות ויהיה סביב 13 מיליון שקלים. בסכנין ינסו להשאיר את הסגל הקיים בקבוצה, פרט לארבעת הזרים המאכזבים ועוד מספר שחקני ספסל ביניהם יניב לוזון, איתן עזריה, יחיאל צגאי ואושרי גיטא, שכרטיסו חוזר אוטמטית למכבי חיפה. כרגע הבלם פטי יאיא הוא היחיד מבין חמשת הזרים שאמור להישאר.

השבוע אמורה ההנהלה להתחיל לנהל משאים ומתנים עם השחקנים, אולם הבעיה היחידה של המועדון היא בכך שרוב השחקנים אינם מחזיקים חוזה לעונה הבאה ויכולים לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. אי לכך קיימת אפשרות גדולה שטל חן וחיים בנון יעדיפו קבוצות מהמרכז, אלא אם סכנין תזדרז ותציע להם חוזים בתנאים טובים. גם אחמד קאסום וחלאד חלאילה ממתינים להצעות מקבוצות מרכז טבלה ומעלה ואם תגיע הצעה שכזו, קיימת אפשרות טובה שיעדיפו אותה מאשר את של סכנין.

אגב, חלאילה שהבקיע אתמול צמד נגד בני יהודה בניצחון 1:3, עדיין לא נרגע מהשמחה הגדולה: "היום אני שחקן הכי מאושר בעולם. עשינו ניצחון חשוב מאוד. מגיע לנו השחקנים, לסכנין ולכל המגזר הערבי שנשארנו בליגת העל. לא רצינו לסמוך על קבוצות אחרות. הייתה עונה ממש לא קלה. הרבה אמוציות ותחושות לא נעימות. אבל אני שמח שבסוף עמדנו במטרה שלנו. ערן קוליק עשה עבודה שקטה ומצוינת והוא צריך להיות המאמן גם בעונה הבאה".

לגבי עצמו לעונה הבאה, אמר הקשר: "בסכנין עוד לא ישבו איתי, אבל אני רואה את עצמי חלק מהמועדון הזה. כמובן שאם תבוא הצעה מקבוצה גדולה אני אשקול אותה, אבל אם לא, אני מעדיף את סכנין על פני כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully