וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "מתיאוס ישמש כמנהל הספורטיבי של דיסלדורף"

דור בלך

31.5.2009 / 14:48

בעלי מכבי נתניה סיפר ל"בילד" שהוא מתכנן להמשיך את שיתוף הפעולה עם המאמן ואישר: "אביא שלושה שחקנים ממכבי נתניה במתנה"

לאחר עוד שיחה טלפונית בין דניאל יאמר לנשיא פורטונה דיסלדורף פיטר פריימות לקראת הרכישה של יאמר שאמורה לצאת לפועל בשבוע הבא, הגיעו השניים לעמק השווה בעניין שהטריד את השניים יותר מכל - לותר מתיאוס. על אף ההסכמה ההדדית בין השניים והפיכתם לחברים טובים, יאמר היה בעד שלותר מתיאוס ימונה למאמן המועדון במקום נורברט מאייר, אך פריימות הטיל וטו ויאמר יישר קו. כעת החליטו השניים להציע למתיאוס את תפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון.

בראיון ל"בילד" סיפר מתיאוס כי "שיתוף הפעולה עם יאמר ופורטונה בהחלט נשמע מעניין. זה מועדון שיכול להתקדם בצורה גדולה ושייך ללא ספק לליגה הראשונה. אם יפנו אלי ואגיע לשם, זו תהיה המטרה המוצהרת". גם יאמר התראיין לעיתון הגרמני והכריז כי "העבודה שלי בפורטונה תחל עם הבאת לותר מתיאוס כמנהל ספורטיבי, וכן שלושה שחקנים ממכבי נתניה כמתנה", כשהכוונה היא לאלמוג כהן, ביוון פרנסמן ואיתי שכטר, שצפויים להגיע למבחנים בקבוצה.

כהן עצמו יתקשה לעבור לשחק בחו"ל עקב היותו חייל בשירות סדיר. עם זאת, השחקן כבר פנה לשלטונות הצבא במטרה להקדים את שחרורו מאפריל לאוגוסט, כשבצה"ל יבחנו את הבקשה עקב מעמדו כספורטאי מצטיין וכנער מקא"ם.

הבעיה שעומדת בפני מינויו של מתיאוס כעת היא העובדה כי המנהל הנוכחי, וורנר וולף הותיק, חתום במועדון עד סיום העונה הבאה. עם זאת, פיטר פריימות נשמע רגוע למדי. "בשבוע הבא נסגור הכל עם דניאל יאמר ואני בטוח שנגיע להסכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully