וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדר: "היה יותר מדי בלאגן בתוך המועדון"

עירוני קרית שמונה התעוררה לבוקר קשה אחרי הירידה, המגן ניסה להסביר. ברק בכר: "אני פשוט בהלם, מסרב להאמין שירדנו ליגה"

ביום של אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, בקרית שמונה מנסים לעכל את העובדה שבעונה הבאה הם ישובו לליכה הלאומית. הלם ובעיקר עצב הם רק חלק מהתחושות של שחקני הקבוצה, שהתעוררו היום למציאות חדשה.

הבעלים איזי שרצקי עוד ניסה אתמול לעודד את השחקנים בסיום המשחק כשאמר להם: "תרימו את הראש. זה רק כדורגל ואף אחד לא מת מזה", אולם, גם היום קשה לשחקנים להיפטר מהתחושה הקשה: "אני פשוט עדיין לא מאמין שזה קרה", אמר הבוקר מגן הקבוצה, ברק בכר, "אנחנו עדיין צריכים עוד כמה ימים לעכל שירדנו ליגה. אני פשוט עדיין מסרב להאמין לזה. אני פשוט לא יכול לתאר את התחושה הנוראית הזאת. זה משהו שאף פעם לא חוויתי".

גם רן קוז'וך, שעשה את הדרך ההפוכה עם הקבוצה רק לפני שנתיים, סיפר היום על התחושות הקשות: "בלתי נתפס בכלל שירדנו, אבל אין מה לעשות, גם ברגעים כאלה צריך לקחת האחריות והיא בראש ובראש עלינו, השחקנים. בחודש האחרון ניסנו הכל בכדי להציל את המצב אבל כשלנו במשחק האחרון. כל מי שפנטז שנשאר בליגה אפילו בלי משחני מבחן, קם היום לבוקר אחר".

לשחקנים שמלווים את הקבוצה כבר מספר שנים בקושי הצליחו לדבר גם הבוקר , אבל גם על אלה שהגיעו בקיץ או באמצע העונה לא פסח הכאב: "לא חלמתי בחיים שהעונה תיגמר כך", אמר עומר פרץ. "אמנם כשהגעתי לכאן, ידעתי שיהיה לנו קשה לשחזר את העונה הקודמת, אבל אף אחד לא דמיין שנאבק בתחתית ובסוף נרד. זה היה מכלול של דברים שלא עבדו השנה. אם זה החלפת חמישה זרים באמצע העונה או חוסר היציבות שאפיינה אותנו כל העונה ומשם הכל החל להדרדר. אבל אין תירוצים, אם נכשלנו אתמול, כנראה שמגיע לנו לרדת".

"היינו יותר מדי בטוחים שננצח"

"אולי חשבנו שמישהו אחר יעזור לנו במקום שאנחנו נעשה את העבודה. כולם דיברו על סכנין השבוע ואולי זה מה שפגע בנו במשחק", ניסה להסביר דני בונדר, שהגיע בחלון ההעברות של ינואר כמושאל מהפועל תל אביב, אליה הוא יחזור בשבועות הקרובים, "יכול להיות שהיינו יותר מדי בטוחים בניצחון שלנו. זה התסריט האחרון שציפיתי שיהיה כשהגעתי. למרות חילופי המאמנים והשחקנים, לא היה לי ספק שאנחנו יכולים להציג יכולת הרבה יותר טובה. אבל אז הכל הלך לנו הפוך ושום דבר לא עבד".

בונדר הוסיף: "היה יותר מידי בלאגן בתוך המועדון. אני רק יכול להגיד שאני באמת חושב שלא הגיע לנו לרדת ליגה. בסך הכל בתקופה האחרונה הצגנו כדורגל לא רע, אבל משהו אתמול פשוט לא עבד. קשה לי עם זה בדיוק כמו לשאר השחקנים. זו תחושה ממש לא נעימה לרדת ליגה. קרית שמונה הוא מועדון טוב ואני מקווה מאוד שבעונה הבאה הקבוצה תחזור לליגת העל".

מעבר לכל המילים והתחושות הקשות שמלוות את המועדון משריקת הסיום אתמול, כרגע ישנו חוסר ודאות לגבי סגל הקבוצה בעונה הבאה. מי שבטוח יישאר לפחות כרגע הם בני בן זקן, דני עמוס, יניב לביא, כשאם לשפוט על פי ההצהרות שלו בסיום המשחק אמש, גם גיא צרפתי צפוי להמשיך. כל הארבעה מחזקים חוזים לעונה הבאה.

יובל אבידור וסלאח חסארמה שחתומים גם הם בקבוצה, כנראה ינסו לעבור לקבוצות אחרות בליגת העל. ברק בכר מעוניין להישאר בעונה הבאה אבל עדיין לא סיכם בקבוצה. יחד עם זאת, בכר עדיין לא שולל הצעות מקבוצות אחרות. רן קוז'וך מעוניין להישאר גם הוא בעונה הבאה וכרגע ממתין למשא ומתן בינו לבין המועדון.

עומר פרץ מחכה כרגע להצעות מקבוצות אחרות והוא יעזוב את המועדון. כמוהו גם דני בונדר ועידן סרור, שכרטיסיהם חוזרים להפועל תל אביב. מבחינת הזרים, כרגע נראה כי רק ללואיס גוטיירס יוצע להישאר בקבוצה ואם יסכים, הוא יוחתם לעונה הבאה. שאר הצעירים ככל הנראה ישארו במועדון, פרט אולי לתומר סוויסה, שממתין להצעות מקבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully