וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "החזרנו את האליפות הביתה"

31.5.2009 / 12:28

הבעלים של מכבי חיפה סיכם את העונה: "אמרנו שלא נוותר על התארים, וכך עשינו". אלישע לוי: "כמטרה, אנחנו רוצים לשפר את רמת המשחק"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לכבוד סיום העונה, יממה לפני המשחק האחרון של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים בקרית שאליעזר (שני, 20:50, ערוץ 10). "אמרנו שהשנה נבנה את הקבוצה שלנו, אבל לא נוותר על התחרות על כל התארים, וכך אמנם עשינו", אמר שחר בפתיחת דבריו. "את התואר החשוב ביותר - האליפות - החזרנו הביתה, שחקנים צעירים שולבו במהלך העונה ונלחמנו על כל תואר אפשרי. אני יכול לבוא ולומר שמלעשה פעלנו על פי התכנית שהתוונו, וזו הבמה להודות לצוות המקצועי ולשחקנים".

"היו ימים ששיחקנו יותר יפה, היו ימים בהם שיחקנו פחות יפה וכשזה קרה ביקרו אותנו. אבל זהו הכדורגל וזה קורה בקבוצות בכל העולם", התייחס שחר ליכולת של קבוצתו. "יש בין המועדון לבין אוהדי הקבוצה קשר חיובי, קשר שמשתפר משנה לשנה ואנחנו מאוד גאים על שאוהדי חיפה לא היו מזוהים השנה עם שום ארוע חריג, קטן או גדול. אנחנו גאים בבחירה שלהם כאוהדים ההוגנים לא פחות מאשר הזכייה באליפות. זה המוטו שלנו, שהספורט שלנו יהיה ספורט נקי וגם אם לפעמים 'מקבלים בראש' ולא מצליחים על המגרש, עדיין בשבת הבאה יש עוד משחק ותמיד אפשר לתקן".

"התקציב לעונה הבאה יהיה 35 מיליון שקל ולא אגורה יותר", התייחס הבעלים להכנות לעונה הבאה. "אנחנו נקפיד לא לחרוג ממנו". כשנשאל שחר על מעמדו של המגן הוותיק אלון חרזי בקבוצה, השיב: "אלון הוא שחקן מכבי חיפה בהווה. אם נגיע למסקנה שהוא יכול לתרום למכבי חיפה, הוא ישאר. אם נגיע למסקנה אחרת, התשובה תהיה אחרת. הכל ייעשה על בסיס מקצועי". יחד עם זאת, חשוב להזכיר שגורמים בקבוצה טענו לאחרונה שהקבוצה תתקשה להצליח עם קיצוץ בתקציב והוסיפו שהוא יעמוד על כ-40 מיליון שקלים.

שחר התייחס גם לעתידו של אנדרסון ווסט: "הצוות המקצועי רצה בלם והאנשים שאנחנו קשורים איתם שבדרך כלל מצליחים, הפעם שלחו לנו בלם שלא עמד בציפיות. הוא נשאר איתנו עד סיום העונה, אבל לא ימשיך בעונה הבאה".

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, פירט על התכניות לקראת הקיץ הקרוב: "עוד לא הושלמה המלאכה בקשר לפאזל שיורכב לשנה הבאה. אני בטוח שעם תוספת של שלושה-ארבעה שחקנים נהיה קבוצה חזקה שתתמודד עם המטרות בעונה הבאה. מבחינתי לא יהיו שינויים גדולים כי אני חושב שקבוצה שלוקחת אליפות יש בה דברים טובים. נרצה לשים דגש על כדורגל יותר טוב. כמטרה, אנחנו רוצים לשפר את רמת המשחק ואני חושב שאנחנו גם מסוגלים".

לוי הוסיף: "התחושה שלי היא של סיפוק גדול, תחושה שעמדתי במשימה. אבל אני בטוח שזה לא היה קורה בלי העזרה של הרבה מאוד אנשים טובים שיש פה. כל המכלול שהוא מועדון מכבי חיפה, עזר לי כמו שהוא עזר למאמנים שהיו כאן לפני להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully