וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח: מאייבי יצא לקמרון ויחמיץ את משחקי ההישארות

דור בלך

31.5.2009 / 12:10

ז'וסלין מאייבי יצא למשחק נבחרתו ולא ייקח חלק במשחקי המבחן, ברק ויסוקר יחליפו. דהאן: "נהיה קבוצה לגיטימית בליגת העל בשנה הבאה"

לאחר מסע ההישרדות בהכח עמידר רמת גן לא נחים על זרי הדפנה, ויחלו כבר היום (ראשון) אחר הצהריים בהכנות למבחנים מול אחי נצרת. מנג'ר הקבוצה דודו דהאן יערוך לשחקניו אימון שחרור קל ולאחריו תדריך על היריבה אותה כבר הספיק ללמוד. דהאן ייאלץ להסתדר ללא אחד מגיבורי המסע, ז'וסלן מאייבי, שימריא למולדתו קמרון לאחר שזומן לנבחרת הלאומית. ברק ויסוקר יחזור מהשעייתו היישר להרכב הקבוצה בשני המשחקים החשובים.

לאחר שמועות שנפוצו כי דהאן לא ימשיך בעונה הבאה, אתמול אישר המאמן כי ימשיך בקבוצה. "זה פרויקט שהתחלנו לפני שנתיים, לבנות עתודה למועדון הזה שיוכל להתבסס על שחקני בית ושחקנים המזוהים עמו, ולרוץ לשנים ארוכות, וגם אם היינו יורדים ליגה זה לא היה מפסיק את הפרויקט", סיפר דהאן. "אני רוצה להודות לבעלים של הקבוצה שאיפשר לי להמשיך במשימה החשובה הזאת, ואני גאה בשחקנים שלי שלמרות כל הקשיים הצליחו להוכיח מה הם שווים, וזה הרבה. נהיה קבוצה לגיטימית בליגת העל בשנה הבאה, למרות שגם בה כלל הנראה יהיה לנו את התקציב הנמוך ביותר".

כבר לפני המשחק אמש דהאן הילל את שחקניו ושיבח אותם. "אני רוצה שתדעו כי גם אם נגזר עלינו לרדת ליגה, אני גאה בכם ובמה שהשגתם, הוכחתם מה אתם שווים, וגם אם נפסיד היום 4:0 זה לא יבטל את ההישג שלכם. תעלו עם ראש מורם ותשחקו כמו גברים, וגם אם נרד היום נעשה את זה בכבוד שהרווחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully