וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך צפוי לעזוב את הפועל פ"ת

31.5.2009 / 9:56

המועדון ינסה לקצץ בחוזים היקרים: ג'קארידג'ה יודיע על עזיבה, נימבה מתנדנד. האוהדים דורשים למנות מאמן עם זהות מקומית במקום זלצר

השוער שביט אלימלך יעזוב כנראה את הפועל פתח תקוה בתום העונה, זאת משום שהבעלים רונן אלעד מעוניין לקצץ בחוזים של מספר שחקנים, על מנת שלא לחרוג מתקציב המינימום, כ-10.5 מיליון שקל. גם הקשר קוני ג'קארידג'ה יודיע בקרוב על עזיבה, והוא מתכוון לבדוק מספר הצעות מאירופה, בהן יוון וקפריסין. ייתכן מצב בו גם החלוץ פטי נימבה ישוחרר, בגלל היכולת המקצועית וגם העלויות הגבוהות שלו. גם הבלם סטיבן אופיי עשוי לעזוב, אבל זאת מסיבות מקצועיות בלבד.

הקשר ג'וניור ויסה שהוצע לאלמריה הספרדית מתעקש לצאת לחו"ל אבל לא פוסל גם הצעות מישראל. חאיר סספדס יחכה בימים הקרובים להודעה בנוגע לעתידו ואם לא יקבל כזאת הוא יודיע שהאופציה בחוזה שלו מבוטלת ויחפש קבוצה אחרת. גם מעמדם של שחקנים רבים אחרים, כמו יוסי רוזן, איציק כהן וגל כהן, לא ברור.

אוהדי הקבוצה דורשים למנות מאמן עם זהות מקומית במקום זאב זלצר. בהמשך לפרסום בתחילת השבוע, המאמן הודיע אתמול על עזיבה לרונן אלעד שביקש ממנו להמתין עם ההודעה. זלצר ייפגש עם הבעלים כנראה רק בסוף השבוע. אחת האפשרויות שעלתה היא מינויו של אלון חזן לתפקיד המאמן, כשאופיר קופל צפוי גם הוא להישאר במערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully