וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "קבוצת המגזר נתנה לי את הבמה בליגת העל"

ערן קוליק, מאמנה של בני סכנין, הודה לראשי הקבוצה על האמונה בו, וצפוי לחתום על חוזה חדש. סואן: "נצטרך לפגוע בזרים בעתיד"

העיר סכנין חגגה הערב (שבת) עונה נוספת בליגת העל אחרי הניצחון 1:3 על בני יהודה, שבסופו של דבר מיקם את הקבוצה במקום התשיעי. ראש העיר ויו"ר הקבוצה לשעבר, מאזן גנאים, הצהיר עוד לפני המשחק כי ההישארות תהיה שווה לקבוצה תמיכה של מיליון שקלים נוספים בתקציב לעונה הבאה. השחקנים הוזמנו בסיום המשחק לחגיגת הישארות אצל יושב ראש הקבוצה.

המאמן ערן קוליק צפוי לסגור כבר בתחילת השבוע על חוזה חדש לעונה הבאה. מלבד יא יא פטי המתנדנד, הזרים הנוכחיים בקבוצה ישוחררו. קוליק אמר הערב: "לחץ במשחק כזה הוא גדול מאוד, וזו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי לחץ כזה בליגה הראשונה. סיימנו פרק, סיימנו את הליגה ואני מודה למאזן גנאים ולאבו סלאח, כי קבוצת המגזר נתנה לי את הבמה בליגת העל. עשינו את זה ובגדול. כל השחקנים שלי שיחקו מצוין. מה שהיה חסר לנו בשבועות האחרונים היה להבקיע שערים והיום עשינו את זה כמו שצריך". לגבי העונה הבאה, הוסיף: "עוד הלילה ארוך. הקבוצה ואני עוד לא ישבנו. אני מאמין שזה יקרה בימים הקרובים".

עבאס סואן סיכם את העונה ואמר: "אני עדיין מתקשה לעכל שנשארנו בליגה, זה כמו הר שישב לי על הכתפיים. אני שמח ומאושר שבסופו של דבר עשינו את זה. הייתה עונה מאוד קשה ואני שמח שזה נגמר בטעם טוב". על המאמן שהציל את הקבוצה מירידה אמר סואן: "אין ספק שהוא עשה עבודה מצויינת והרוויח את המקום שלו לעונה הבאה. עמדנו במטרות שלנו וזה היה הכי חשוב". סואן התייחס גם לעתיד הקבוצה בעונה הבאה ואמר: "אחנו צריכים לפגוע בזרים טובים יותר כדי לא להסתבך במאבקי התחתית. אנחנו צריכים לבנות על שחקני הבית שנתנו סיום עונה מצויין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully