וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "אני האשם העיקרי"

הבעלים של קרית שמונה לקח על עצמו את האחריות לירידה והבטיח: ”לא אעזוב”. בקריה מאשימים: סולי צמח התגרה בשחקנים לאחר המשחק

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בקרית שמונה מתקשים להאמין. ניצחון ביתי על מכבי פתח תקוה חסרת העניין היה שולח את הקבוצה הצפונית למבחנים, אבל רן בן שמעון ושחקניו הפסידו בבית 2:1 וירדו לליגה הלאומית. עונה שהתחילה בגביע אופ"א, המשיכה בחילופי מאמנים ושחקנים, מסתיימת בירידת ליגה והרבה דמעות של כאב בקריה. אם בשבועות האחרונים היה נראה שהקריה בדרך הנכונה, באה מכבי פתח תקוה והפגינה ספורטיביות ראויה לציון.

הבעלים, איזי שרצקי, אמר בסיום: "לא ניצחנו, לא מגיע לנו להישאר בליגה. הפסדנו לכל קבוצות התחתית השנה, אז אנחנו יורדים ונעשה הכל כדי לעלות חזרה לליגת העל. בן שמעון הלך קדימה כדי לנצח את המשחק, הפקרנו את ההגנה והפסדנו. לא אעזוב את קרית שמונה, גם לא בליגה השניה. אין מה לעשות, מותר להיכשל - אסור להתייאש. נכשלנו בגדול השנה מכל הבחינות. בן שמעון יישאר בקבוצה, ואני מאמין שהוא יעלה אותנו בחזרה בעונה הבאה". הבעלים לא ברח מאחריות: "אני האשם העיקרי. אם צריך לבוא בטענות, שיבואו אליי. גם כל המערכת לא עבדה, אבל אני אשם בבחירות שלי. בדיעבד זה לא עוזר, כי ירדנו ליגה".

רן בן שמעון: "לא שיחקנו נכון במשחק הכי קובע שלנו, ולפעמים זה קורה. בכל התקופה האחרונה רדפנו, ולרדוף זה קשה - ההכנה לכל משחק מוציאה לך את הנשמה. כנראה שהגענו קצת מרוקנים למשחק האחרון. ידענו שזה יהיה או לתת גול או לקבל גול, וב-0:0 הגענו ל-3 מצבים של גול. אנחנו פספסנו, הם הבקיעו, ואנחנו יורדים ליגה. אנחנו לא מחפשים אשמים. אני לא רוצה לדבר על שנה הבאה, אבל אני עם איזי שרצקי באש ובמים".

"הרגשה קשה. אחרי שהפכנו את הקערה ועשינו הכל על מנת להישאר בליגה, כשלנו היום וכשלנו בהבקעת השער", אמר גיא צרפתי. "אני מצטער כי יש פה מועדון טוב וקבוצה טובה שהמקום שלה בליגת העל. אין הוקוס פוקוס בכדורגל, רק בשניים שלושה המשחקים האחרונים שלנו כבשנו וזה כישלון מבחינתנו. היינו צריכים לנצח בשביל הקהל ואני רק יכול להצטער שאכזבנו אותם".

על דבריו של שרצקי אמר צרפתי: "זכותו של איזי לחשוב מה שהוא רוצה כי הוא הקודקוד. אנחנו השחקנים אלה שצריכים לספק את הסחורה והכישלון הוא שלנו". לגבי העונה הבאה: "קרית שמונה זו לא עוד קבוצה במרכז. אני קשור למועדון הזה וחי פה עוד ארבע שנים. אני רוצה להיות בקרית שמונה גם בליגה הלאומית".

ירו בלו התקשה למצוא מילים שיתארו את רגשותיו: "זו תחושה שאי אפשר להסביר. עשינו הכל על מנת לנצח, אבל שום דבר לא הלך. היה חסר לנו מזל ואני לא יכול להגדיר זאת בצורה יותר טובה".

פתח תקוה לא שוכחת

במכבי פתח תקוה כאמור, השיגו נקודות שעזרו לקבוצה לסיים במקום השביעי. אחד מאנשי המשק נשמע אומר בסיום: "זה קבוצה של זבל. מגיע להם לרדת". בפתח תקוה טענו כי בעונה שעברה, בעיצומם של מאבקי התחתית, חגג גיא צרפתי בפניהם של השחקנים לאחר שהקריה ניצחה במפגש בין הקבוצות. בסיום המשחק הערב, ניגש סולי צמח לעבר שחקני קרית שמונה ואמר להם: "זה על העונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully