וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את האבטיח

2.6.2009 / 15:00

מי שהזיל דמעה עם שריקת הסיום לעונת 2008/9 בליגת העל בכדורגל, מוזמן להירגע. בקיץ הקרוב מחכים לנו אירועי ספורט לא פחות גדולים

מיני מונדיאל

שנה לפני פתיחת מונדיאל 2010, תארח דרום אפריקה את טורניר החימום המסורתי של פיפ"א, גביע הקונפדרציות. מה-14 ביוני ייאבקו אלופת העולם (איטליה), אלופת אירופה (ספרד), אלופת דר' אמריקה (ברזיל), אלופת אסיה (עירק), אלופת צפ'-מרכז אמריקה (ארה"ב), אלופת אפריקה (מצרים), אלופת אוקיאניה (ניו זילנד) והמארחת דרום אפריקה על התואר. אנחנו נציץ באיצטדיונים שיארחו את המונדיאל, ונוכל להתנחם בטורניר המוזר הזה כפיצוי לקיץ כמעט נטול כדורגל (צילום: AP)

ילדים זה שמחה

בשלוש אליפויות אירופה האחרונות לנבחרות צעירות עד גיל 21 הגיעה סרביה פעמיים לגמר ופעם אחת לחצי, כך שהעפלה נוספת שלה לארבע הגדולות בטורניר שייפתח בשבדיה ב-15 ביוני, לא תהווה הפתעה. גם אם הנבחרת של סלובודן קרצ'מרביץ' לא תככב מול איטליה ושבדיה, יהיה שווה לעקוב אחרי אחת מיצרניות הכישרונות הבולטות באירופה. בין השמות שכדאי לשים לב אליהם יהיו זוראן טוסיץ', ננאד טומוביץ' ופיליפ דג'ורדג'ביץ'

ההגרלה של חייו

13 שנה חלפו מאז שדורון שפר הפך לישראלי הראשון שנבחר בדראפט, והחלום של מדינתנו הקטנה לראות את אחד מבניה ב-NBA נשאר רחוק. אחרי ששוויץ, פולין ואפילו אירן כבר עשו זאת לפנינו, נתעורר בליל ה-25 ביוני בתקווה לשמוע את דייויד שטרן קורא בשמו של עומרי כספי ומצרף אותנו למשפחת העמים. מי יודע, אולי בחירתו בסיבוב הראשון, שתסדר לו חוזה מובטח בקבוצה שתבחר אותו, גם תחזיר לארצנו את השידורים מה-NBA. תחזיקו אצבעות

עולים להגשה

שיאה של עונת הבייסבול הוא אוקטובר, החודש שבו נופלות ההכרעות, אבל את הריצות המטורפות ושיא המאמץ לפלייאוף רושמות קבוצות בחודשי הקיץ. בין יולי לספטמבר ניתן לקבוע מגמות, לזהות ווינרים ולוזרים וחובבי הסטטיסטיקות יכולים לבדוק מי ישבור את השיא התורן. משעמם? תלוי למי, כי במיוחד בעונה הזו, הבייסבול חי ובועט (צילום: רויטרס)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כל יארד קובע

נהוג לחשוב שעונת ה-NFL, חגיגת הספורט האמריקאית הגדולה מכולן, נפתחת בספטמבר, אולם האמת היא שהחגיגה מתחילה הרבה יותר מוקדם. את הרמזים הראשוניים קיבלנו בדראפט שנערך באפריל. ביולי, כשהקבוצות יתייצבו למחנות האימונים שלאחריהם יקיימו את משחקי טרום העונה, כבר אפשר יהיה להרגיש את הניצוץ, את הטירוף, את הפולחן של אומה שלמה שצמאה לפוטבול (צילום: רויטרס)

האלטרנטיבה הלטינית

ליד ליגת האלופות, המפעל הזה נראה קצת חיוור, בלי הכסף הגדול, ההמנון המסורתי והחגיגה שמסביב. אבל עבור הדרום אמריקאים - גביע הליברטדורס, המקבילה הלטינית לצ'מפיונס - זה הדבר האמיתי. בלי הרבה יומרות, כדורגל נטו. מפעם לפעם מגיחה לה אפילו מפתיעה, משהו שלא תמצאו בצ'מפיונס, ואשתקד הייתה זו LDU קיטו האקוודורית שזכתה בגביע. משחקי הבית-חוץ ייערכו ב-1 וב-8 ביולי וירתקו את דרום אמריקה. שריינו את התאריכים (צילום: רויטרס)

לכבוש את ההר

זה לא רק הקאמבק של לאנס ארמסטרונג, זה פשוט עולם ומלואו. שבעה קטעים בטור דה פראנס שגורמים למיליוני אנשים לבהות במרקע במשך ארבע שעות לפחות. וזה לא בגלל יופיים של הפירנאים או האלפים, זה בגלל שבהרים האלה קורים כל כך הרבה דברים, נוצרות לא מעט תפניות ובדרך כלל – שם גם מוכרע המירוץ עצמו. השנה, הקטע הלפני אחרון יהיה קטע הררי בין מונטלימאר למונט ונטו, איזור שסיפק בעבר דרמות, אך מעולם לא אירח קטע כה משמעותי (צילום: רויטרס)

צובעים את ההיכל

בין ה-10 ל-12 ביולי אנחנו נהיה בעננים, כשנארח ביד אליהו את רוסיה, אלופת 2006 במסגרת גביע דייויס. זו הפעם השנייה בלבד שישראל בשלב רבע הגמר, ולכן אסור להחמיץ את המפגש עם צמרת הטניס העולמית. חוץ מזה, אנחנו יודעים שדודי סלע בשיאו במשחקי הנבחרת, ויהיה נחמד להציץ בפרק נוסף בטלנובלת אנדיוני. בפעם הקודמת הנבחרות נפגשו ב-1984, והרוסים ניצחו 2:3, כך שהגיע זמן הנקמה. בואו בהמוניכם

המהפכה הצרפתית

אחרי בייג'ינג 2008, פלפס כבר לא יכול להפתיע אותנו באליפות העולם בשחייה. אבל יש עוד אטרקציות בתחרות שתחל ב-17 ביולי ברומא, הגדולה שבהן אמורה לקרות בגמר ל-100 חתירה. זה מתחיל בקרב בין שיאן העולם אלאן ברנאר שירד השנה מ-47 השניות ופרדריק בוסקה, שניצח אותו באליפות צרפת. זה ימשיך עם הצטרפותם של איימון סאליבן האוסטרלי ושלישית ספרינטרים אמריקאית שתקבע באליפות ארה"ב. אולי גם פלפס יהיה שם, ואם לא לפחות ג'ייסון לזאק (רויטרס)

הנקמה של האמריקאים

השכנות הקטנות מהקאריביים עשו צחוק מהאתלטיקה האמריקאית בספרינטים של בייג'ינג, אחרי שאלה לא זכו באף תואר בריצות ל-100, 200 וריצת השליחים הקצרה. באליפות העולם באתלטיקה הספרינטרים האמריקאים יסתערו על ברלין החל מה-15 באוגוסט, כדי להחזיר את הכבוד האבוד. את המתאבן סיפק טייסון גיי שקבע במאי את התוצאה השלישית בכל הזמנים ב-200 מ' (19:58 שנ'). בחצי המרחק צפו לשמות חדשים כמו טראוויס פאדג'ט ומייקל רודג'רס (צילום: רויטרס)

יורובאסקט

אחרי שעלו בנס מהמוקדמות, שרף ושחקניו יכולים לפתוח דף חדש באליפות שתיפתח ב-7 בספטמבר בפולין. "כל אחד מהשחקנים צריך לשאת את הגופייה בגאון", הצהיר המאמן, כך שיהיה מעניין לראות האם הפטריוטיות תשפר את היכולת, והנבחרת תפתיע ותגיע רחוק יותר ממקומות 11-12 בהם סיימה בספרד 2007. ללא טפירו ועם שלל פרצופים חדשים, הבחורים ילחמו בבית א' מול קרואטיה, מקדוניה ויוון, באירוע שסוגר לנו את הקיץ ויכול להפוך אותו למתוק במיוחד (צילום: יותם רונן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully