וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקומם הטבעי

30.5.2009 / 12:21

היאנקיז ניצלו את הפסד בוסטון בטורונטו, ניצחו 1:3 בקליבלנד ועלו לראש ה-AL מזרח. הארדל פוטר מקולורדו, מאיירס כנראה סיים את העונה

שתי חדשות גדולות ליוו הלילה (שישי ושבת לפנות בוקר) את ה-MLB. האחת - קלינט הארדל, מאמן קולורדו רוקיז שהצעיד אותה לוורלד סירייס ב-2007, פוטר. לרוקיז נמאס מהבינוניות שגילתה הקבוצה, והארדל עזב במאזן 27:17, ג'ים טרייסי יחליפו. החדשה השניה היא שברט מאיירס, אחד המגישים הבכירים של פילדלפיה, יעבור כפי הנראה ניתוח בירך וצפוי להיעדר לתקופה של בין שלושה לארבעה חודשים. משמעות הדבר היא שהוא בעצם סיים, כנראה, את העונה.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

טקסס - אוקלנד 3:6
טקסס - אוקלנד 2:5
קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 3:1
בולטימור - דטרויט 2:7
טורונטו - בוסטון 3:6
טמפה ביי - מינסוטה 3:5
קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 11:2
לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 5:2

NL:

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 1:2
פילדלפיה - וושינגטון 4:5
פיטסבורג - יוסטון 6:1
ניו יורק מטס - פלורידה 1:2
מילווקי - סינסינטי 2:3
קולורדו - סן דייגו 0:3
אריזונה - אטלנטה 10:6
סן פרנסיסקו - סט. לואיס 2:4

שימו עין על טקסס

טורונטו גדעה את רצף תשעת ההפסדים שלה עם ניצחון 3:6 על בוסטון, ומי שניצלו את העניין הזה היו היאנקיז מניו יורק, שעברו את קליבלנד 1:3 והתבססו בראש טבלת ה-AL מזרח, חצי משחק לפני הרד סוקס. עבודת בולפן משובחת של אלפרדו אסבס, שהחליף את אנדי פטיט באינינג השישי והשלים שלושה אינינגים נקיים בדרך למריאנו ריברה ולשמירה על הניצחון. לוק סקוט מבולטימור לוהט. האאוטפילדר שחבט ביום חמישי לשני הומרים, שיחזר את ההישג עם עוד צמד ב-2:7 של האוריולס על דטרויט. מי שגנב את ההצגה הוא התופס מאט וויטרס, שסחט תשואות בהופעת הבכורה שלו במייג'ור ליג. הוא סיים עם 0 מ-4.

טקסס ממשיכה להראות שהיא על אמת, עם ניצחון נאה בדאבל הדר על אוקלנד - 2:5, 3:6. הריינג'רס ניצלו את ההפסד של האיינג'לס 5:2 לסיאטל, כדי להגדיל את יתרונם בראש הטבלה ל-4.5 משחקים (וכמובן, תסתכלו על תגובתו של חברנו המגיב ולאדימיר גררו ב"עשר של שבוע" כדי להבין למה זה קרה). טמפה ביי חזרה לנצח לאחר חמישה הפסדים, 3:5 את מינסוטה. הוייט סוקס משיקגו עקפו את קנזס סיטי עם 2:11, במשחק בו רשמו רק הומר אחד (ג'רמיין דיי), אבל גם 17 חבטות.

NL: טד לילי, עם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, לא נבהל מצ'אד בילינגסלי (שבעה ושבעה), ושיקגו קאבס מיגרה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:2. פילדלפיה ניצחה את וושינגטון 4:5 וג'ייסון מארקי מקולורדו לא התרשם מפיטוריו של מאמנו קלינט הארדל, והמשיך ביכולת הטובה עם שמונה ושישה ב-0:3 על סן דייגו. המטס קצרו ניצחון קשה על פלורידה, 1:2 בזכות הומר של אומיר סנטוס באינינג החמישי וסינגל מנצח שלו באינינג ה-11.

מאט קיין מסן פרנסיסקו ממשיך להלהיב, והלילה זכה בניצחונו השישי העונה ב-2:4 על סט. לואיס. מי שניצלה את הפסד הקרדינלס היא מילווקי, שגברה בקושי 2:3 על סינסינטי. יוסטון פיצחה את רוס אולנדורף והכניעה את פיטסבורג 1:6, תשעה וארבעה לבריאן מולר במשחק מלא נדיר מבחינתו. אטלנטה גברה על אריזונה 6:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully