וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי פ"ת: בונים על אצטדיון מלא

ההנהלה תאפשר כניסה חופשית בתקווה שהקהל ידחוף את הקבוצה לניצחון על הקבוצה של רוני לוי (19:15, פריצות בספורט 1). צרפתי יפתח

עירוני קרית שמונה סיימה בבוקר יום שישי את הכנותיה למשחק הכי חשוב שלה העונה, נגד מכבי פתח תקוה בשבת (19:15, פריצות ב-ספורט 1). ניצחון של הצפוניים והמקום ה-11 המוביל למשחקי המבחן, בטוח. הפסד של בני סכנין בנוסף, ייתן את האות לחגיגות ההישארות של הקבוצה בליגת העל גם בעונה הבאה. בשביל להבטיח שהאצטדיון יהיה מלא, עברו השבוע האוהדים השרופים ברחבי העיר עם דגלים ואילו ההנהלה איפשרה כניסה חופשית למשחק, כשכל אוהד שיגיע יקבל גם חולצה מתנה.

לקראת המשחק החליט המאמן רן בן שמעון לא לקיים אסיפה עם חניכיו כדי לא להפעיל עליהם לחץ נוסף. לרשותו של מאמן קרית שמונה יעמוד מחר סגל מלא, פרט לפול קסאני המורחק. במקומו יחזור להרכב גיא צרפתי שנעדר בשבוע שעבר עקב צהובים. סלאח חסראמה, שסבל השבוע מפציעה, יקבל זריקה לפני המשחק ויעלה בהרכב.

"אנחנו יודעים בדיוק מה מוטל עלינו מחר. נלחמו כל החודש האחרון בכדי שהישארות תהיה תלויה בנו ואנחנו לא חושבים על דבר פרט לניצחון", אמר היום רן קוז'וך שיפתח על הספסל, "אנחנו מקווים לראות את האיצטדיון מלא. הקהל מאוד חשוב לנו והוא ידחוף אותנו לניצחון".

הרכב משוער: דני עמוס, ברק בכר, יניב לביא, לואיס גוטיירס, עמיר נוסבאום, סלאח חסארמה, בני בן זקן, גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב, ירו בלו.

אסולין מועמד לנתניה

מכבי פתח תקוה עשויה לקנוס את ליאור אסולין על התנהגותו אתמול (רביעי) וייתכן שלא תשולם לו משכורת חודש מאי. כזכור, אסולין קיבל הודעה על שחרורו לאחר שלא הגיע לאימון. בפתח תקוה חשדו כי מדובר בניסיון של השחקן להניע את ראשי המועדון לשלם לו את משכורת חודש אפריל שטרם שולמה לו.

השחקנים הופתעו אתמול לקרוא על שחרור החלוץ מהקבוצה. יחד עם זאת, גורם במועדון טען הבוקר כי ההחלטה לשחרר את אסולין התקבלה כבר לפני מספר שבועות, כשבצוות המקצועי והניהולי ערכו דיונים בעניין. "ההחלטה התקבלה מזמן, המעשה שלו היה הקש ששבר את גב הגמל". אסולין, ששייך להפועל תל אביב מחפש קבוצה אחרת, כששמה של מכבי נתניה עלה. הקבוצה של דניאל יאמר ניסתה לצרף את אסולין בכל אחת משלוש השנים האחרונות.

בקבוצה מתכוונים לגלות קור רוח במשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה. "אם נפסיד ולא נשחק טוב, ישימו עלינו כתם שחור שיהיה קשה להוריד", אמר שחקן בקבוצה. המגן נאור פסר לא ייכלל בסגל בגלל פציעה. בובאן גרנצ'ארוב עשוי לפתוח לצד ניצן דמארי בגלל שמורד מגמאדוב פצוע.

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, אורי לוזון, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully