וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן הודיע לטופוזאקוב: "אתה לא ממשיך"

הבלם הבולגרי של הפועל ת"א סיים את חלקו במועדון. ספק לגבי עתידו של טלקיסקי. אניימה נפרד: "זו הייתה העונה הטובה ביותר בקריירה שלי"

אחד השוערים הטובים ביותר שנחתו בארץ עוזב. וינסנט אניימה, השוער המצטיין של הפועל תל אביב, נפרד היום (חמישי) מישראל והמריא לחו"ל כדי להצטרף לנבחרתו, ניגריה, לקראת משחק הנבחרת מול אירלנד. אניימה, שמבוקש על ידי מספר קבוצות באירופה, לא ישחק נגד מכבי נתניה בשבת, אחרי שקיבל שחרור מהאדומים לאחר שהמשחק הפך לחסר חשיבות.

"אני רוצה לשחק באירופה ומעדיף לשחק שם", אמר אניימה עם עזיבתו את הארץ. "פה זה דומה לאירופה, אבל זה לא ממש אותו הדבר". בהמשך דבריו התייחס השוער הניגרי לסיכום תקופתו במתחם חודורוב, ואמר: "אני רק רוצה להגיד תודה לאוהדים, הם היו נפלאים והיו טובים אליי. זכיתי פה לחברים טובים והיה לי מדהים כאן. זה מבאס בגלל סיום העונה, אבל זו העונה הכי טובה שהייתה לי בקריירה. אני לוקח מפה הרבה זכרונות טובים".

אניימה קיבל מאוהדי הפועל תל אביב מגן הוקרה על כך שנבחר על ידם כשחקן המצטיין של הקבוצה. אגב, בהפועל תל אביב מציינים כי אניימה עדיין שחקן הקבוצה ולמרות הפרידה שלו היום מישראל, בינתיים לא קיבלה הקבוצה שום הצעה לגביו, מה שאומר שנכון לעכשיו הוא אמור לחזור ב-21 ליוני לאימוני הפועל תל אביב.

מאמן האדומים, אלי גוטמן, הודיע היום לאלין טופוזאקוב, הבלם הבולגרי, כי איננו מעוניין בו לעונה הבאה ובכך סיים השחקן את חלקו בקבוצה לאחר עונה וחצי. לגבי חברו לנבחרת, דימיטאר טלקיסקי, עדיין לא ברור אם ימשיך, שכן השחקן, המחזיק בחוזה יקר, נדרש לקצץ בחוזהו באופן משמעותי ואם יעשה כן, הוא יישאר. למרות זאת, גוטמן עדיין בודק אפשרויות נוספות לגבי זרים שיחליפו את הקשר הבולגרי.

אצל האדומים הוחלט שבלם זר לא יובא על חשבונו של טופוזאקוב, אלא דגלאס דה סילבה הוא זה שאמור למלא את החלל שהותיר הבולגרי. המשמעות היא שבהפועל ינסו להחתים בלם ישראלי נוסף, כשקיימת גם האפשרות שיסתפקו בקבוצה בחזרתו של רמי דואני, שישוב לאחר השאלה, או שיטפחו את הכישרון הצעיר, יהודה חוטה. מעבר לכך מעמדו של עומרי קנדה השתפר פלאים לאחר ההודעה על עזיבתו של הבולגרי. בקבוצה לא מתכוונים לשחרר את השחקן ובונים עליו כמגן הימני לעונה הבאה, כשבנוסף אליו ישוב דני בונדר המושאל לקבוצה.

בתוך כך, ג'וניור ויזה, שחקנה של הפועל פתח תקוה, הוצע היום לקבוצה, זאת לאחר שבית"ר ירושלים כבר הודיעה לו שלא תוכל לעמוד בחוזהו לעונה הבאה. למרות ההצעה שבאה על ידי סוכנו, בצוות המקצועי של הפועל תל אביב לא מעוניינים בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully