וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג-הפועל פ"ת: יש להם עוד סיכוי להינצל

הקבוצה של דהאן מקווה שק"ש לא תנצח, אבל קודם היא חייבת לגבור על הקבוצה של זלצר,השוקל את דרכו, כדי להגיע למבחנים (19:15, ספורט 1)

כשהם לא תלויים בעצמם ומתפללים לאלילת המזל ורוני לוי, הכח עמידר רמת גן תארח (שבת, 19:15, שידור ישיר בספורט 1) את הפועל פתח תקוה ותנסה לנצח כדי לפחות לשמור על התקווה שבשריקת הסיום יגלו כי מכבי פתח תקוה לא הפסידה לעירוני קרית שמונה ויקנו לעצמם לפחות עוד שני משחקים בליגת העל - המבחנים נגד מכבי אחי נצרת, שסיימה במקום השישי בליגה הלאומית.

בהכח עדיין לא מבינים איך הצליחו לאבד יתרון של חמש נקודות על קרית שמונה ואת המקום העשירי בתוך שבועיים, ומקווים שהצדק, מבחינתם, יעשה והם יסיימו מעל הקבוצה אותה ניצחו שלוש פעמים העונה. דודו דהאן אמר לחניכיו כי הם כבר הוכיחו כי הם ראויים להישאר בליגת העל וראוי כי יעלו ויעשו זאת שוב, תוך אמונה שאם יעשו את העבודה הדברים יסתדרו לטובתם.

דהאן צפוי לעלות עם הרכב התקפי, כשברק בדש יחזור ל-11 הפותחים לאחר ששולב רק במחצית השניה בשבוע שעבר והחמיץ פעמיים בדקות הסיום מול וינסנט אניימה, רק כדי לראות את עדן בן בסט כובש ומנצח את המשחק דקה מאוחר יותר.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, מייקל טוקורה, גל לוי, דידי אונגר, ג'וזף נואפור, ברק בדש.

זלצר: "הכדורגל הישראלי התבגר, יש תוצאות יוצאות דופן"

בהפועל פתח תקוה מתוחים מאוד לקראת הפגישה שתיערך בסוף השבוע בין המאמן זאב זלצר לבעלים רונן אלעד. המאמן, ששוקל את המשך דרכו בקבוצה, קיבל מספר הצעות ואם הבעלים יקצץ בתקציב הוא צפוי לעזוב את הקבוצה. זלצר: "נסיים את העונה ואז נראה מה עושים. קודם אדבר עם רונן ואמסור לו את ההודעה שלי. הוא אדם שאני מעריך וצריך לשמוע אותה ראשון".

כל שלושת הזרים שמשחקים בהרכב פצועים לקראת המשחק נגד הכח עמידר רמת גן. קוני דג'קארידג'ה, שצפוי לעזוב בתום העונה, פצוע כבר שבועיים. חאיר סספדס וג'וניור ויזה סובלים מחבלות. הבלם איציק כהן פצוע אך בקבוצה מאמינים שיוכלו להכשיר אותו, וזה אומר שייתכן שגם הבלם הזר, סטיבן אופיי, עשוי שלא להיכלל בהרכב. פטי נימבה צפוי לפתוח בחוד לצד אחד החלוצים הצעירים, ארמון בן נעים או אור פיישבין.

"הכדורגל הישראלי התבגר, יש תוצאות יוצאות דופן", התייחס זלצר למשחק הקרוב. "הרטה ברלין הפסידה בגרמניה כשהיא מתמודדת על האליפות. אנחנו לא במאבק נגד הירידה, אבל ננסה להופיע בצורה ספורטיבית. יש לנו הרבה שחקנים עם פציעות די רציניות". הקשר ג'וניור ויזה הוצע בימים האחרונים לקבוצת אלמריה הספרדית.

הרכב משוער: שניר דורי; אבי ריקן, גל כהן, סטיבן אופיי, אורי אוזן; אייל שן, מרק גורמן, יוסי רוזן, שגיב כהן; אור פישביין, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully