וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל חן לא יהיה כשיר מול בני יהודה

בלם בני סכנין הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי נטש את האימון ולא ישחק מול בני יהודה. השוער השני, עומרי אלון, פרק את מרפקו

שוערה השני של בני סכנין, עומרי אלון, פרק היום (חמישי) את מרפקו באימון הקבוצה והובהל לבית החולים רמב"ם, שם הוא טופל ומרפקו הוחזר למקום. אלון נפגע במהלך משחקון פנימי לאחר שנתקל באחד השחקנים, נפל על הארץ ונפגע בידו. בשלב הזה השוער נמצא בבית החולים תחת השגחה, כאשר בקבוצה עדיין לא יודעים כמה זמן ייעדר מהמגרשים.

אגב, אלון, שהצטיין העונה במספר משחקים כשהחליף את מאיר כהן, מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל ובלאומית ובסביבתו חוששים שהפציעה תטרפד את החתמתו בקבוצה אחרת או בסכנין עצמה, שבה שימש אלון כשוער מחליף בשנתיים האחרונות.

מלבד פציעתו של אלון מתברר כי גם טל חן, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, לא יהיה כשיר למשחק הגורלי מול בני יהודה בשבת. אתמול עוד אמר חן לקראת המשחק: "אעשה הכל בכדי לקחת חלק במשחק. אני יודע כמה חשוב המשחק הזה לקבוצה". הבלם ניסה היום לחזור לאימוני ריצה ואף קיבל שלוש זריקות לרגלו, אך הכאבים הכריעו אותו ועל כן הוא לא התאמן.

את מקומו של חן בהרכב יתפוס הקשר, סרחיו נבואה, כאשר חיים בנון יוסט להגנה וישמש כבלם לצידו של יא יא פטי. מי שעוד ישובו להרכב הם עבאס סואן וחאלד חלאיילה, שנעדרו מהתבוסה לבית"ר ירושלים במחזור האחרון. מאמן הקבוצה, ערן קוליק, אמר היום: "כל השחקנים שלי מבינים את משמעות המשחק. אני מאמין ומקווה שנגמור בשבת אחת ולתמיד את סאגת ההישארות בליגה. למרות שתוצאת תיקו תספיק לנו, אני מגיע בכל משחק עם רצון לנצח". הנהלת הקבוצה הורידה את מחירי הכרטיסים ל-50 ש"ח למבוגר ו-25 לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully