וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן רוצות את דייויד גומז

דור בלך

28.5.2009 / 14:05

הברזילאי, שמסיים חוזה בהפועל ירושלים, יעדיף לחתום בשורות בית"ר ירושלים, למרות התעניינות גם מצד הפועל ת"א, אשדוד ומכבי פ"ת

יכולתו של חלוצה המצטיין של הפועל ירושלים, דייויד גומז, לא נעלמת מעיני מאמני ליגת העל, שכבר לוטשים עיניים אל עבר היהלום הברזילאי. הפועל תל אביב, מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקוה כבר פנו אל נציגיו של השחקן, שכבש שישה שערים מאז שהצטרף לירושלמים בינואר, והוסיף מספר דומה של בישולים.

גומז, שהתגלה על ידי סקאוט בית"ר ירושלים, איתן מזרחי, והיה אמור לחתום בבית"ר במקור, מסיים את חוזהו בהפועל ירושלים בסיום העונה כשלקבוצה יש זכות להשוות כל הצעה שיקבל ולהחתימו לעונה נוספת. על אף ההתעניינות משלוש הקבוצות הנ"ל, מי שהכי קרובה להחתים את השחקן בן ה-21 היא דווקא בית"ר ירושלים. המועדון אמנם צפוי להתחיל בהליכי פירוק ביום שלישי, אך עקב קרבתו של השחקן למזרחי והעובדה כי בית"ר אירחה אותו וסיפקה לו מזון כשלא קיבל משכורת מהפועל ירושלים, החלוץ מוכן לחתום בקבוצה גם תמורת חוזה נמוך ממה שיקבל בקבוצה אחרת.

פרט לגומז, לבית"ר אין עדיין אף שחקן על הכוונת בעקבות אי הודאות שמתלווה להליך הפירוק, וההכנות לעונה הבאה עדיין לא החלו, ולא נקבע היכן, או אם בכלל, תצא הקבוצה למחנה אימונים. ביום שלישי צפוי איציק קורנפיין לפנות לבית המשפט ולבקש לפתוח בהליך של מינוי נאמן או מפרק. בבית"ר מקווים כי החלטת בית המשפט תתקבל במהרה על מנת שיוכלו להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully