וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה, באים לפה הרבה?

28.5.2009 / 9:10

הוקי קרח: דטרויט ניצחה בשיקגו 1:2, נעלה את גמר המערב ותתמודד בגמר גביע סטנלי עם פיטסבורג, אותה ניצחה בשנה שעברה

לאחר שזכתה בשנה שעברה בגביע סטנלי, תקבל דטרויט רד ווינגס הזדמנות לשמור על התואר, מול אותה יריבה. הכנפיים האדומים ניצחו הלילה (בין רביעי לחמישי) את שיקגו בלקהוקס 1:2 בהארכה, סגרו את הסדרה עם ניצחון 1:4 ויתמודדו שוב עם פיטסבורג פנגווינס, בסדרה שתיפתח בלילה שבין שבת לראשון.

שלוש דקות מפתיחת ההארכה בדטרויט, דחק דארן הלם את הפאק לשערו של כריסטובל הואה משיקגו ונתן לרד ווינגס את הכרטיס לגמר. דן קלירי, אחד המצטיינים בסדרה, הבקיע ראשון שש דקות מפתיחת השליש השלישי, פטריק קיין איזן שבע דקות לסיום.

"אנחנו מאבדים שחקנים בגלל פציעות אבל עדיין עושים עבודה מצוינת", פירגן לברנט לבודה, מגן הרד ווינגס שהיה אחד משני מחלקי אסיסט הניצחון. דטרויט חסרה במרבית הסדרה את פאבל דטסיוק וניקלאס לידסטרום הפצועים. השוער כריס אוזגוד, שרשם 30 עצירות, הוסיף: "היה משחק אחד שבו הבסנו אותם, אבל הסדרה לא הייתה קלה בכלל".

מי שזה יהיה לו גמר פיקנטי במיוחד הוא החלוץ מריאן הוסה, שבעונה שעברה שיחק בפנגווינס והפסיד איתם בגמר לדטרויט. "כן, זו סיטואציה מעניינת. זה לא קורה יותר מדי, אבל מבחינתי מה שחשוב הוא לעשות הכל כדי להשאיר בדטרויט את גביע סטנלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully