וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז: "הייתי מאוד רוצה להמשיך"

דור בלך ונועם אשל

27.5.2009 / 16:09

מגן בית"ר ירושלים יודע שמצב המועדון יביא למכירתו וניצל את חגיגות הגביע על מנת לאסוף מזכרות אחרונות. "אחת התקופות היפות בחיי"

אחד הגיבורים של עידן ארקדי גאידמק וכן של הזכייה בגביע המדינה אמש (שלישי) הוא המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז. מגן הסופה ששב מפציעה כדי לכבוש את השער הראשון של בית"ר, ולשרוף את האגף הימני תוך כדי שיתוק הצד השמאלי של חיפה. "הגביע הזה היה חשוב מאוד, לא פחות מהאליפות בשנה שעברה", מספר אלברז. "חשוב מאוד לשמח את האוהדים, את האנשים בעיר, אנחנו במצב לא פשוט כרגע".

אלברז אמנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך שכרו הגבוה, כ-600 אלף דולר ברוטו, לא יאפשר למועדון המתפרק להמשיך ולהחזיק במגן המצטיין. בין אם כונס הנכסים יהיה זה שימכור אותו, או ההנהלה הנוכחית, בבירה מאמינים כי יוכלו לשווק את מגן הנבחרת הצ'יליאנית לשעבר לקבוצה בליגה אירופית מהדרג השני דוגמת יוון או טורקיה, והחשש הגדול הוא שפציעתו הטורדנית תטרפד את המהלך. "אם הדברים היו תלויים רק בי, הייתי מאוד רוצה להמשיך. התחברתי למועדון ולאנשים, והמועדון הזה בלב שלי".

אלא שאלברז יודע שהדברים לא תלויים רק בו, והוא מבין כי ביום שני ישחק ככל הנראה בפעם האחרונה במדי בית"ר. "למרות הכל, אני מאמין בבית"ר ויודע שהמועדון הזה לא יכול ליפול. הוא חשוב ליותר מדי אנשים והוא גדול מדי בשביל להיעלם יום אחד".

בחגיגות הגביע אמש בטדי, התכנס המגן יחד עם דריו פרננדס בצידי הבמה, שם צפו בחגיגות מהצד, והצטלמו באמצעות מכשיר הטלפון עם הגביע והמדליות. "חשוב לי שיהיו לי מזכרות מהתקופה הזאת בבית"ר, זו אחת התקופות היפות בחיי והגביע הזה הוא עוד חלק בשרשרת האירועים המרגשים שהיו לי פה". השניים גם התייחסו לכך שהלכו הצידה ולא חגגו עם יתר השחקנים ברוב הזמן. "זה לא שאנחנו לא שמחים, אנחנו פשוט עושים את זה בצורה שונה", סיפר פרננדס. זה מרגש לא פחות להסתכל על הדברים מהצד ולהבין אותם לעומק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully