וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "פרנסמן, שכטר ואלמוג כהן יכולים לעזור לפורטונה"

דור בלך

27.5.2009 / 13:15

הבעלים של מכבי נתניה, שעתיד להצטרף לקבוצת דיסלדורף הגרמנית, עשוי לקחת איתו שלושה שחקנים מוכרים. בינתיים, תפנה נתניה לעטר

בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, שנמצא במו"מ מתקדם על כניסה כמשקיע העיקרי של קבוצת פורטונה דיסלדורף, שוחח שוב עם נשיא הקבוצה הגרמנית פיטר רפיימוט, כשעל הפרק חיזוק הקבוצה והצורך בחמישה שחקנים לפחות. יאמר הציע להעביר שחקנים מנתניה, אך הדגיש כי לא כולם מתאימים. הבעלים אף לא הסתיר את רצונותיו בתקשורת הגרמנית וחשף מי לדעתו יכול להתאים לקבוצתו החדשה.

"אני רק מייעץ למאמן, אבל לפי דעתי יש שלושה שחקנים בנתניה שמתאימים לקבוצה. הראשון הוא הבלם ביוואן פרנסמן. הוא בשנותיו הטובות ביותר, מתנשא לגובה של 1.90 מטר, אתלטי וחזק, והוא ישחק במונדיאל 2010. יש לו פוטנציאל אדיר ואני יודע שהרבה מועדונים מעוניינים בו".

השחקן השני אותו מציע יאמר, הוא אלמוג כהן הצעיר. "הוא אגרסיבי בצורה מדהימה, הורס את התקפות היריב. הוא מזכיר את ג'רמי וגאטוסו. הוא נחשב לקשר האחורי הכי טוב בישראל". יאמר כמובן לא שכח את הבייבי שלו - איתי שכטר, וטען בפני הכתבים כי בורוסיה דורטמונד מעוניינת בו. "הוא מהיר מאוד, בעל כושר פריצה, יש לו טכניקה מדהימה ועתיד מזהיר לפניו". יאמר גם משוכנע שהשלושה יסכימו להגיע למועדון. "אם הם ישמעו מה הולך פה הם ישתגעו. הם חולמים להגיע לכדורגל הגרמני והליגה השנייה היא מקפצה אידיאלית לבונדסליגה". עסקת הצטרפותו של יאמר לדיסלדורף צפויה להיחתם בשבועיים הקרובים.

אין זה דבר חדש אצל יאמר להעביר שחקנים בין מועדוניו. כזכור, כשהגיע לנתניה והחזיק במקביל את סנץ הסלובקית, הביא יאמר עמו את אייזיק אבודו אוקוצ'ה, שהגיע עוד לפני הצטרפותו הרשמית של יאמר בתור מה שהוגדר על ידי הגרמני "מתנת פתיחה". כשרכש את נתניה, היה אוקוצ'ה השחקן הראשון שהוחתם במועדון. בנוסף הביא יאמר למבחנים מספר שחקנים מסנץ שלא הוחתמו לבסוף ע"י אלי גוטמן כמו יוסוף מוקפייר, וגם כאלה שהוחתמו כמו זובומיר מיכליק, שחתם אך שוחרר למחרת ובהמשך עבר לבולטון.

בינתיים, חזרה בארץ הקודש, החליטו במכבי נתניה לפנות לראובן עטר בשבוע הבא, לאחר סיום הליגה. עם זאת, בסביבתו של עטר מעריכים כי לא יסכים להגיע לקבוצה בעקבות התקציב הנמוך והסיכויים הדלים להצליח עימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully