וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה על הקהל: "הם צריכים להתבייש"

27.5.2009 / 13:20

האוהדים החרימו את טקס המדליות. שחקן: "עדיף שלא יבואו". הדובר: "הקהל הטוב בארץ". יצחקי לא חושב על חיפה, שעשויה לפנות לבן דיין

שחקני מכבי חיפה יוצאים במתקפה נגד הקהל שלהם שהגיע אתמול (שלישי) לאצטדיון רמת גן לגמר הגביע נגד בית"ר ירושלים, בו נוצחה הקבוצה 2:1, ולמעשה הפסידה את הדאבל.

מתוך 20 אלף הצופים הירוקים רק אלפים בודדים נשארו לראות את טקס חלוקת המדליות ורבים מהם החרימו את הטקס ועזבו בזעם לאחר ההפסד. "הם ביזו אותנו, השחקנים, וגם את הסמל", אמרו שחקנים בקבוצה. "עשר שנים לא הגענו למעמד כזה. במקום לכבד אותנו הם ברחו. הם צריכים להתבייש". חלק מהשחקנים שרץ לקהל בסיום הופתע לגלות שרבים מהאוהדים הפנו להם גב בדרך החוצה ולא הודו להם. "זה היה משפיל. אם הם רוצים לאהוד קבוצה שרק מנצחת, אולי עדיף שלא יבואו".

הדובר דודו בזק הגיב לדברי השחקנים: "אנחנו מתייחסים רק לשחקנים שמדברים בגלוי. יש לנו קהל נפלא שהגיע אתמול יותר מקהל אוהדי בית"ר, עודד לאורך המשחק. זה הקהל הטוב בארץ. הרבה בזכותו הצלחנו הבאנו את התואר הכי חשוב - אליפות".

במועדון טוענים: המשא ומתן עם אלישע ייסגר תוך דקות

ביקורת הופנתה אתמול בעקבות משחקו החלש של הקפטן הוותיק אלון חרזי והיכולת של ליאור רפאלוב. נגד השוער ניר דוידוביץ', שהיה אשם בשער השני, לא הופנתה ביקורת משום שהשחקנים אמרו עליו: "הוא הביא אותנו עד הגמר כמעט לבד, אי אפשר לבוא אליו בטענות". בספסל הקבוצה נשמעו לא מעט טענות של שחקנים לגבי משחק ההתקפה. לאחר המשחק שוחחו מספר שחקנים בניהם ואמרו: "אין לנו שחקן מטרה, אי אפשר לשחק כשאף אחד לא מסוגל להבקיע". חיפה תתמקד כעת בהחתמת חלוץ ברמה גבוהה.

בחיפה מתכוונים להכריז עד אמצע השבוע הבא על מינויו של אלישע לוי לתפקיד המאמן. כפי שהיה ברור מלכתחילה, ההודעה לא יצאה עד שמאבקי האליפות והגביע לא הסתיימו. לוי לא סיכם עדיין בחיפה, אך במועדון טוענים כי המשא ומתן ייסגר בתוך דקות.

כפי שכבר פורסם, אלישע לוי נדרש להגיש להנהלה רשימת שמות השחקנים שהוא מעוניין להשאיר או להחזיר מהשאלה. החלוץ ברק יצחקי, שנמצא בתוכניות של הקבוצה: "יש לי חוזה בבית"ר ירושלים. כל הדיבורים על חיפה מיותרים". במקרה שבו המגן פיטר מסיללה לא יהיה כשיר לתחילת העונה הבאה, בגלל ניתוח הבקע שהוא אמור לעבור, חיפה עשויה לפנות למגן מכבי נתניה, דדי בן דיין. גורם בקבוצה אמר: "שמו עדיין לא עלה, אבל הוא בהחלט אפשרות מעניינת".

אלון חרזי מתכוון להיפגש עם יענקל'ה שחר בנוגע להמשך דרכו במועדון. בחיפה מעדיפים שחרזי יקבל את ההחלטה, אז האחרון מעדיף לשמוע מאלישע לוי בנוגע לתוכניות לגביו.

ביום ראשון תערך מסיבת עיתונאים בחיפה בהשתתפות הצוות המקצועי והשחקנים. שחר צפוי לדבר על נושא התקציב וההכנות לקראת העונה הבאה.

יניב קטן סובל ממתיחה במפשעה ורק ביום חמישי יתברר מצבו. בכל מקרה, לא בטוח שקטן יפתח מול בית"ר ירושלים משום שאלישע לוי שוקל להעניק הזדמנות לשחקני הספסל. רוני גפני, אייל משומר, עומרי אפק ושלומי ארבייטמן צפויים לקבל דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully