וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה ליבאן

27.5.2009 / 9:46

ליבאן הרננדז השלים משחק מלא ב-1:6 של המטס על וושינגטון. אריזונה קטעה את הרצף של הפאדרס, הקאבס יצאו מרצף ההפסדים

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - טמפה ביי 1:5
בולטימור - טורונטו 2:7
טקסס - ניו יורק יאנקיז 3:7
קנזס סיטי - דטרויט 1:6
מינסוטה - בוסטון 2:5
לוס אנג'לס איינג'לס - שיקגו וייט סוקס 4:2
אוקלנד - סיאטל 3:4

NL:

פילדלפיה - פלורידה 3:5
סינסינטי - יוסטון 4:6
ניו יורק מטס - וושינגטון 1:6
שיקגו קאבס - פיטסבורג 1:6
מילווקי - סט. לואיס 8:1
קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 7:1
אריזונה - סן דייגו 5:6
סן פרנסיסקו - אטלנטה 5:6

מי יעצור את גריינקי?

AL: כריס דייויס חבט לשני הומראנס, וטקסס התאוששה מהמפלה של יום שני כדי לנצח את היאנקיז 3:7. קליבלנד גברה על טמפה ביי 1:5 עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של קרל פבאנו. טורונטו ממשיכה את רצף ההפסדים, כשעם 2:7 הנחילה לה בולטימור את השמיני ברציפות. מינסוטה עברה את בוסטון עם ניצחון 2:5, בסיוע שבעה ושבעה של ניק בלקבורן.

הפעם זה לא היה מוחץ, אבל עדיין שיקגו וייט סוקס ניצחה באנהיים, 2:4 את האיינג'לס עם שני הומרים של ג'ייסון ניקס. זאק גריינקי מקנזס סיטי קצר ניצחון שמיני העונה, עם עוד הופעת כוח של תשעה ושמונה ב-1:6 על דטרויט. אוקלנד גברה על סיאטל 3:4.

NL: בעבר ידע ליבאן הרננדז לגמוא הרבה אינינגים במשחק, אבל הגיל עושה את שלו והיום הוא מגיש בשולי הרוטציה. הלילה ליבאן חזר לימים שבהם היה סוס עבודה, כשסגר משחק מלא שכלל תשעה אינינגים ושישה חשמולים ב-1:6 של המטס על וושינגטון. הקאבס ניצחו במשחק מקוצר את פיטסבורג 1:6 וגדעו רצף מבחיל של שמונה הפסדים. אדם ויינרייט מסט. לואיס הגיש שבעה וקטל תשעה, הקרדינלס ניצחו במילווקי 1:8.

אחרי עשרה ניצחונות רצופים מוגרה סן דייגו בידי אריזונה, 6:5. מקס שרצר הגיש שבעה וקטל עשרה במשחק הזה. פילדלפיה הכניעה את פלורידה 3:5, עם שבעה ו-11 של ג'ו בלנטון. שמונה ושמונה של טים לינסקאם סייעו לסן פרנסיסקו לגבור על אטלנטה 0:4. סינסינטי עברה את יוסטון 4:6 והדודג'רס ממשיכים לעשות את שלהם עם 1:7 על קולורדו. שלוש חבטות לחואן פייר הלוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully