וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת קנסה את אבוחצירה ב-60 אלף שקל

26.5.2009 / 16:56

החלוץ שחתם בלאריסה ספג גם הרחקה ממשחק אחד וקנס של שתי משכורות על תנאי. זלצר צפוי לבקש לעזוב אם התקציב לא יגדל

יממה לאחר השימוע שערכה הפועל פתח תקוה לשמעון אבוחצירה קנסה היום (שלישי) הקבוצה את החלוץ שחתם בשבוע שעבר ללא ידיעתה בלאריסה היוונית ב-60 אלף ש"ח. בנוסף ספג אבוחצירה גם קנס על תנאי בגובה שתי משכורות, והרחקה מהמשחק הקרוב של הקבוצה מול הכח עמידר רמת גן. מהקבוצה נמסר: "גיבשנו את כל המסקנות ואנחנו חושבים שזה העונש הראוי". אבוחצירה עצמו הגיע היום לאימון.

המאמן זאב זלצר ייפגש בתחילת השבוע הבא עם הבעלים רונן אלעד במטרה לברר מהו גובה התקציב בעונה הבאה. זלצר צפוי לבקש לעזוב לאור המצב הכלכלי שאליו נקלע המועדון. מה שיכול למנוע את עזיבתו הוא הגדלת התקציב, מה שלא נראה סביר בינתיים. גורם במועדון אמר: "זלצר לא רוצה להישאר בתנאים הנוכחיים וזאת זכותו. אני מניח שאם התקציב יגדל הוא ישתכנע ויישאר". זלצר מסר בתגובה לידיעה: "את ההחלטות שלי אני משאיר לעצמי, ובכל מקרה רונן אלעד יהיה האיש שיידע עליהן ראשון".

דג'קארידג'ה קיבל החלטה לעזוב

הקשר קוני דג'קארידג'ה קיבל החלטה לעזוב בתום העונה. השחקן קיבל את ההחלטה בימים האחרונים לאחר שהתייעץ עם סוכניו. דג'קארידג'ה אמר לחבריו בקבוצה כי בקרוב מאוד הוא יעזוב את ישראל, ונימק זאת בעלויות המס הגבוהות שעל המועדון לשלם עליו בעונה הבאה. סוכנו של השחקן אמר הבוקר: "קוני רוצה לשחק בעונה הבאה במדינה אחרת וכנראה שיעזוב בתום העונה, מה גם שנוצרה בעיה בדרגת המס". פתח תקוה הודיעה לשחקן כי היא מעוניינת בו, אבל בעיות המיסוי יקשו על הישארותו. לדג'קארידג'ה יש חוזה עד תום העונה הזאת ואופציה לעונה הבאה.

ההנהלה ביקשה להיפגש עם סוכנו של הקשר חייאר סספדס, שגם לגביו אין עדיין תשובה. רונן אלעד הודיע לסוכני השחקנים כי הוא מחכה לתשובה של האחים בועז ויוסי מולדבסקי, באשר לשאלה אם ישמשו כספונסרים בעונה הבאה. הקשר ג'וניור ויזה שלח קלטות שלו לקבוצות בספרד וממתין עדיין לתשובה.

בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שהפועל תל אביב ניצחה את הכח עמידר רמת גן (2:3), ובעצם כך הפועל פתח תקוה הבטיחה את הישארותה בליגת העל. זלצר: "היו לנו הרבה תהפוכות העונה, זאת בהחלט לא הייתה שנה קלה, אבל בסופו של דבר העיקר הוא שהגנו את המטרה ונשארנו בליגה".

עדכון ראשון: 13:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully