וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תאפשר כניסת אוהדים חופשית

המשחק הגורלי נגד מכבי פ"ת בשבת חייב את ההנהלה לנקוט בצעד הנדיר. האוהדים יקבלו אביזרי עידוד. ההתאחדות פרסמה את תאריכי משחקי המבחן

אחרי גול הניצחון של עדן בן בסט אתמול (שני) בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להכח עמידר רמת גן (2:3), קרית שמונה היתה בטירוף. אוהדי הקבוצה הבטיחו היום: "נצבע את העיר בכחול-לבן". בקרית שמונה יעשו כל מאמץ להביא כמה שיותר אוהדים ליציעי האיצטדיון המקומי, ולשם כך הכניסה תהיה חופשית בשבת נגד מכבי פתח תקוה. כל אוהד שיגיע למשחק יקבל אביזרי עידוד שיכללו חולצה ובלונים. מעבר לזה, לאורך השבוע אוהדי הקבוצה יעברו בתוך העיר עם שילוט ושירי עונת העלייה של הקבוצה.

בקרית שמונה מאמינים כי תמיכת הקהל היא זו שתעזור להם להכריע את המשחק מול מכבי פתח תקווה, והם רוצים להבטיח כמה שיותר אוהדים בכחול לבן. "זה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו העונה", אומר עדי פרג' דובר המועדון. "אנחנו זקוקים לעידוד של הקהל, שהרבה מאוד תלוי בו. אני קורא לכל מי שחשובה לו הקבוצה להגיע בשבת ולתמוך".

בתוך כך, פרסמה היום ההתאחדות לכדורגל את תאריכי משחקי המבחן על העליה לליגת העל ולליגה הלאומית. משחק המבחן לליגת העל, בין המדורגת 11 בליגה הבכירה והמדורגת שישית בליגה הלאומית (מכבי אחי נצרת), ייערך ביום שלישי, ה-2.6.09, כשהגומלין ייערך ביום שבת, ה-6.6.09. משחק המבחן הראשון בלאומית ייערך גם כן ביום שלישי, בעוד הגומלין ישוחק ביום שישי באותו שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully