וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהאן: "אולי נקבל עזרה מאם המושבות"

מאמן הכח בונה על מכבי פ"ת בשבת אחרי ההפסד להפועל ת"א: "תראו איך אנחנו קמים מזה". גוטמן: "היה חשוב לי שנעלה רציניים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב סידרה לנו מתח עד הרגע האחרון. אחרי שבמכבי חיפה סגרו בסוף השבוע האחרון את מאבק האליפות, המאבק על הירידה נותר פתוח לפני המחזור האחרון בעקבות ניצחון האדומים הערב (שני) 2:3 על הכח עמידר רמת גן. נכון לעכשיו קרית שמונה מקדימה בנקודה את הסגולים מווינטר וניצחון של קרית שמונה על מכבי פתח תקוה יסדר לרן בן שמעון את המקום שמוביל למבחנים וישלח את הכח ללאומית.

דהאן: "אני מרוצה מההתנהלות, מהאחריות ומהבגרות"

בסיום המשחק זרק גל לוי, קשרה של הכח עמידר רמת גן, בקבוק לעברם של אוהדי הפועל תל אביב. עדן בן בסט המחליף עם שער הניצחון בדקה ה-90 גרם ללא מעט תסכול אצל הכח, שכבר לא תלויה בעצמה, אך מחויבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי לחמוק מהמקום האחרון.

"נכון שזה כבר לא תלוי בנו, אבל כמו שקרית שמונה קיבלה עזרה מידידי הצפון בשבועות האחרונים, אולי אנחנו נקבל עזרה מאם המושבות, שיילכו לקרית שמונה ויעשו את העבודה", אמר דודו דהאן ורמז על ההפסד של בית"ר ירושלים לכחולים של בן שמעון. "ברור שאני בונה על כך שמכבי פתח תקוה לא תפסיד בקרית שמונה, כי זה הצ'אנס היחיד שלנו להגיע לשלב המבחנים".

על ההפסד והנאיביות של שחקניו אמר מאמן הסגולים: "במשחק עצמו הגענו למצבים שרצינו, ספגנו שער בצורה אכזרית מאוד, אבל החמצות הן חלק מהמשחק. בשבועות האחרונים זה היה יותר מדי לרעתנו, אבל אלה דברים יותר גדולים מאיתנו ומכל התכנון של המשחק עצמו. אני מאוד מרוצה מאיך שנראנו היום, מההתנהלות, מהאחריות ומהבגרות של השחקנים ומהאופי שלהם.

"זה לא פשוט להגיע לסיטואציה כזו ולחזור פעמיים מפיגור. הרבה קבוצות לא היו קמות מזה, אבל נבוא בשבוע הבא ותראו איך אנחנו קמים טוב מאוד". כשנשאל מדוע ברק בדש לא פתח, אמר דהאן: "ברק בדש עבר עבירת משמעת ועל עבירות משמעת משלמים".

גוטמן: "לפעמים מה שקורה בכדורגל הישראלי לא לרוחי"

בהפועל תל אביב לא ממש הבינו כנראה את הטענות על כך שהם לא ינהגו בספורטיביות נגד הכח. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, ענה על כך ואמר: "היה מאוד חשוב לי מאוד לנצח היום משום שלפעמים מה שקורה בכדורגל הישראלי זה לא לרוחי. גם אחרי שאיבדנו את האליפות אמרתי היום לשחקנים שהם עשו עונה יוצאת מן הכלל ורק קבוצה אחת יכולה לקחת אליפות. אחרי כל זה היה חשוב לי שנעלה רציניים ומחויביים למשחק כל כך משמעותי ולהבטיח את המקום השני, ולא משנה נגד מי משחקים".

גוטמן הוסיף: "זה משחק שהיינו צריך לסיים עם 1:5 עם כל המצבים שהגענו אליהם ועם השליטה המוחלטת שלנו במשחק. מה שחשוב בסופו של דבר זה שלא נתנו פתחון פה לאף אחד, וזה מה שצריך להתוות את הדרך בכדורגל הישראלי ובמועדון כמו הפועל תל אביב".

על סיכום העונה הוסיף המאמן: "הבטחנו את המקום השני בליגה, את הסיכומים נעשה בסוף העונה, אבל אני יכול להגיד שבמהלך העונה עם האוכל בא התיאבון ורצינו את האליפות. אני רוצה לברך את מכבי חיפה על הזכייה בתואר. אם מישהו היה אומר לי בתחילת העונה שנסיים במקום השני, היה לי מאוד קשה לקבל זאת, אבל עברנו תהליך ונבנתה כאן קבוצה טובה, וכשאתה מגיע למאני טיים בחיפה ונכשל, אתה נשאר עם האכזבה. בכל אופן, גם המקום השני מכובד מאוד ואני גאה בשחקנים על העונה היפה".

לגבי השוער המצוין וינסנט אניימה, לו היה זה משחקו האחרון במדי הקבוצה, שכן הוא יחמיץ את המשחק בנתניה בשל יציאתו למשחקה של נבחרת ניגריה נגד אירלנד, אמר גוטמן: "אניימה שוער גדול ואני גאה על הזכות שהייתה לי לאמן אותו. בימים הקרובים נראה מה קורה לגבי המשא ומתן איתו, אני כרגע לא יודע מה בוודאות. הוא כנראה יעזוב, אבל אני הייתי רוצה אותו גם בעונה הבאה".

גילי ורמוט: "היה לנו חשוב להראות לכולם שאנו ממשיכים לשחק ושומרים על ספורטיביות. הייתה אווירה מאוד קשה במועדון השבוע - אווירה של אבל - וזה היה חשוב להחזיר את מצב הרוח. ההפסד בחיפה היה המכה הכי גדולה שקיבלתי בקריירה ואזכור זאת לעוד הרבה שנים. היום המתקנו קצת את הטעם מאותו משחק".

על הביקורות שהופנו נגדו לאחרונה, אמר ורמוט: "הביקורת שלי היא עצמית ומהמאמן שלי בלבד. אני יודע שלא לקחתי על עצמי מספיק בזמן האחרון ורציתי לקחת על יותר, אבל זה לא הצליח. יחד עם זאת, הייתה לי עונה טובה יחד עם כל הקבוצה ובחודש האחרון משהו לא עבד אצלנו. לאנשים, לצערי, יש זיכרון קצר וזוכרים רק את המשחקים האחרונים, אבל עשינו עונה טובה".

אגב, בסיום המשחק אמר עדן בן בסט לחבריו: "אני שמח על הגול, בעיקר כי הוא עזר לקרית שמונה". החלוץ קיבל טלפונים מקבוצתו לשעבר, כולל מאיזי שרצקי, שבירכו אותו על השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully