וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה הופמן יאמן את נבחרת הכדוריד

25.5.2009 / 21:09

הנהלת האיגוד אישרה את החזרתו של מאמן הנבחרת הקודם במקומו של גלעד מאור, שאמר: "מקווה שעוד אחזור לתפקיד בעתיד"

הנהלת איגוד הכדוריד קיבלה הערב (שני) ברוב קולות את החלטתו של היו"ר דורון שמחי למנות את שלמה הופמן למאמן נבחרות הבוגרים והעתודה של ישראל. המינוי יכנס לתוקף בראשית חודש יולי 2009 והוא לשנתיים. זו הקדנציה השלישית של הופמן בנבחרת, בקדנציה הקודמת, שנמשכה שמונה שנים, הצעיד הופמן את הנבחרת הבוגרת להופעה היסטורית בגמר אליפות אירופה בינואר 2002 בשבדיה ואת נבחרת העתודה למקום ה-10 בגמר אליפות העולם 2005.

בכך בעצם שוחרר המאמן הקודם של הנבחרת, גלעד מאור, מתפקידו, אם כי גם הוא ידע מראש את הצפוי בישיבת ההנהלה והביע בתקופה האחרונה את זעמו על הדרך בה נקבעים הדברים באיגוד. לאחר ההחלטה אמר מאור: ""אני שמח על הזכות שניתנה לי לאמן את הנבחרת. אני מאחל לשלמה את מלוא ההצלחה ואעביר לו את הנבחרת בצורה מסודרת, ואני מקווה שאני עוד אחזור לתפקיד מאמן הנבחרת בעתיד".

בתקופה הקרובה יימשך סבב המינויים לבעלי תפקידים בנבחרות הצעירות של ישראל ותופעל תוכנית רב שנתית לנבחרות. הופמן מסר הערב בתגובה: "אני שמח לחזור ולשרת את נבחרות ישראל. אני מודה להנהלת האיגוד על האמון. החזרה מרגשת אותי ומעבירה בי את אותה הרגשה מיוחדת של פרפרים בבטן וכל עוד יש בי את התשוקה הזו, אני יודע שיש לי עוד מה לתת ולתרום לכדוריד הישראלי".

הנהלת האיגוד מינתה את דב רוט לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של כלל נבחרות ישראל. רוט פעיל שנים רבות בהתנדבות באיגוד הכדוריד וניהל לאחרונה את נבחרת העתודה והוא ירכז מעתה את כל נושא המנהל של נבחרות ישראל מול האיגוד ומול גורמי החוץ.

ב-21 ביוני תארח נבחרת ישראל את נבחרת גרמניה, במסגרת מוקדמות אליפות העולם. בהנהלת האיגוד הוחלט היום לנצל את ההזדמנות ולערוך לפני המשחק עם גרמניה טקס פרידה משלושת שחקני הנבחרת: דוד עמר, מאיר פרוז'ן וליאוניד דורשנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully