וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אל תתנו לבית"ר לנשום"

25.5.2009 / 13:45

מאמן חיפה באסיפה: "הם טכניים, אבל מפקירים מאחור". שחקנים התבדחו על חשבון הנבחנים הניגרים. שחקן: "מאיפה הם באו?"

"אני רוצה צפיפות בחלק האחורי, אל תתנו להם לנשום. שחקו טיפה יותר סגור כי החלק ההתקפי של בית"ר ירושלים מצוין. מצד שני, הם מפקירים בהגנה". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו לקראת המשחק הגורלי מול בית"ר ירושלים, שיקבע האם הקבוצה תזכה מחר (שלישי) בדאבל. אייל גולסה הצעיר מתורגל בהרכב ונראה כי גוסטבו בוקולי שכבר התאושש מפציעה לא יפתח. גם אלון חרזי יפתח, כמגן ימני. אייל משומר ימתין להזדמנות מהספסל. לפי היאמון היום לא נראה שצפויים שינויים בהשוואה להרכב שניצח את מכבי נתניה.

באימון ארעה מבוכה כאשר לוי ועוזרו גיורגי דרסיליה תרגלו משחקי "ארבע על שתיים". באחת הקבוצות בה שיחקו שניים מהנבחנים הניגרים ארעה תקלה כאשר הם לא הצליחו לחטוף את הכדור ודקות ארוכות התבדחו חלק מהשחקנים שהשקיפו מהצד על רמת הכדורגל שהפגינו. "נראה כאילו את חלקם הביאו כדי לעשות טיול בישראל, אני לא מבין מאיפה הם באו", אמר שחקן בקבוצה.

החלוץ הרומני דרגוס ספריגין בן ה-19 דווקא מרשים ומפגין עליונות בכל הקשור למשחקי כוח. "הוא שחקן פיזי מאוד, אבל המרחק מכאן ועד לחתימה הוא גדול", סיכמו בחיפה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פאנטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully