וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אל תגידו מפרק

דור בלך

25.5.2009 / 12:41

בית"ר ירושלים התייאשה מהאפשרות להירכש, דואגת שימונה מפרק לקבוצה ותבקש למנות נאמן מטעם המדינה. החשש: הורדת 9 נקודות

לאחר שהבינו כי התקוות כי גורם כלשהו ירכוש את הקבוצה לפני ה-31 במאי ככל הנראה לא יתממשו, בבית"ר ירושלים פונים לאופציה המשפטית, אבל ינסו שלא להגיע למפרק. לאחר גמר גביע המדינה מחר (רביעי) יחלו בבית"ר בתהליך, אותו מתכנן איציק קורנפיין כבר מעל לחודש באמצעות התייעצות עם משפטנים ורואי חשבון. בבית"ר יבקשו מבית המשפט להימנע מפירוק ולמנות נאמן מטעם המדינה שיפקח על התנהלות בית"ר בהנהלתה הנוכחית, וידאג כי תעשה כל שביכולתה על מנת למכור את נכסיה ולהחזיר את חובותיה לנושים.

היתרון מבחינת בית"ר ברור. מעבר לכך שלא תפתח את העונה במינוס 9 נקודות, גם תמשיך לשמור על נכסיה ועל כרטיסי השחקן, ותהיה זו שתנהל את המשא ומתן על מכירת השחקנים ותוכל להימנע משחרור שחקנים זולים בחינם. אם ההצעה תתקבל, הנאמן ימונה ל-90 יום בלבד במסגרת החוק, לאחריהם ייבחן מצבו של המועדון שוב ויוחלט האם ייכנס להליך פירוק, האם תימשך פעולת הנאמן או שמא יחזור המועדון לניהול רגיל.

הבעיה הגדולה היא האם בית המשפט ישתכנע לבוא לקראת המועדון ולא להכריז על פירוקו. מצד אחד ההליך עדיף גם לנושי המועדון שכן לא יוצא, בתחילה לפחות, צו הגנה מנושים. מצד שני, המועדון עבר פירוק רק לפני שמונה שנים, ועל אף שאז נוהל על ידי חברה אחרת, בית המשפט יכול לראות בכך הוכחה שהמועדון לא מתנהל בצורה תקינה ולכן אין סיבה לבוא לקראת מנהליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully