וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "תמיד אהיה מאחורי המועדון הזה"

דור בלך

25.5.2009 / 21:42

הבעלים של נתניה ניסה להרגיע את השמועות על עזיבתו: "אין לי כוונה לברוח כמו ארנבת". סבן, חיימוביץ' ושטראובר הוצעו לקבוצות בקפריסין

דניאל יאמר התייחס היום (שני) במהלך ישיבת ההנהלה של מכבי נתניה לשמועות על כוונתו לעזוב את המועדון ואמר לחברי ההנהלה: "נכון שאין לנו מתקני אימון ואיצטדיון, אבל זה לא אומר שאני בורח. אין לי כל כוונה לברוח ממכבי נתניה כמו ארנבת, תמיד אהיה מאחורי המועדון הזה, הבטחתי שאהיה במועדון חמש שנים ואם העיר והאוהדים ירצו אותי יותר, הם יקבלו אותי יותר אם יקרה או לא יקרה משהו בדיסלדורף".

"אנשים מנסים ליצור פרובוקציות ואני לא מוכן לכך", המשיך יאמר. "אני נשאר במכבי נתניה ומתכוון להמשיך ולקדם את המטרות שלנו. כולם צריכים להבין שאם רוצים לשמור על אותה רמה שבה היינו בשלוש השנים האחרונות אנחנו צריכים יותר תנאים בסיסיים ממה שיש לנו, וכרגע אין לנו מתקני אימון ואיצטדיון ובצורה כזאת קשה יהיה לשמור על אותה הרמה שבה היינו בשלוש השנים האחרונות".

יאמר צפוי להמריא חזרה לגרמניה בסוף השבוע ולהיפגש שוב עם נשיא פורטונה דיסלדורף, פיטר פריימוט, על מנת להצטרף באופן סופי למועדון שהעפיל לבונדסליגה השנייה. "מהרגע הראשון בפגישה הראשונה עם נציגי פורטונה הרגשתי שזה פשוט עובד", סיפר הבוקר יאמר. "כבר אז אמרתי לפיטר שאסור לאדם לחשוב קדימה מדי, אבל אני מרגיש בבית בפורטונה. אני שמח שמאז הדברים התממשו".

"עכשיו חשוב להתחיל בתוכנית רב שנתית ולהסתכל על העתיד הרחוק ולא רק המיידי", המשיך הגרמני. "יש לי חלומות גדולים לגבי פורטונה שחלק אולי יראו עכשיו גדלים מדי, אבל חייבים חזון כדי להצליח בכדורגל. 50,000 האוהדים בשבת הוכיחו לי שזה אפשרי להביא לכאן שחקנים גדולים, יש פה אווירה מצויינת שחייבים לשמור עליה".

סוכן השחקנים ומקורבו של יאמר, דדה חדד, יצא לקפריסין שם יפגש עם נציגי הקבוצות הגדולות - אפועל ניקוסיה, אומוניה ניקוסיה ואנורתוזיס פמגוסטה ויציע להם כנציג מכבי נתניה מספר משחקני המועדון ביניהם קלמי סבן, זאב חיימוביץ, לירן שטראובר ועוד. בנתניה היו מעוניינים למכור גם את אלמוג כהן לאירופה, אך העובדה כי שחרורו מצה"ל יתקיים רק במהלך העונה הבאה יקשה על המהלך. הפועל באר שבע כבר הביעה התעניינות בקשר המוכשר שגדל בעיר.

גם מאמנה הטרי של לימסול, ניר קלינגר, עשוי להיפגש עם חדד. "הוא לא מגיע לכאן במיוחד בשבילי אלא לקבוצות הגדולות שם הכסף הגדול", הסביר קלינגר. "כרגע עדיין יש לי הרבה עבודה במועדון החדש ואני עדיין לא יודע מה מסגרת התקציב שלי. הלוואי ונוכל במסגרת התקציב להביא מספר שחקנים מנתניה כי יש שם כמה שיוכלו לעזור לנו מאוד".

מי שקיבל הודעה על שחרורו מהמועדון כבר היום הוא אלברטו בלאנקו שזומן לשיחה במשרדי המועדון בצהריים. השחקן מסיים את חוזהו בקבוצה בעוד חמישה ימים, אך עקב השעייתו מהקבוצה יעזוב את הארץ עוד לפני המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת.

עדכון ראשון: 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully