וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר צ'יזיק נפגש עם הנהלת הפועל עכו

25.5.2009 / 8:55

העולה החדשה מעוניינת לקבל זכות ראשונים על מספר שחקנים. לוי יודיע בימים הקרובים אילו שחקנים ישוחררו. בחיפה בונים על הכנסות מאירופה להגדלת התקציב

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, נפגש עם אנשי הנהלת הפועל עכו, היו"ר ציון ויצמן וסגנו, במטרה להגיע להסכם בנוגע להעברת שחקנים. בחיפה אישרו כי עכו היא זו שיזמה את הפגישה מתוך כוונה לקבל העדפה (זכות ראשונים) על שחקנים שייפלטו מהסגל בעונה הבאה. חלק מהמועמדים הם המגן אלי ארליך, הקשרים ליעד אלמליח וישראל זגורי והחלוצים אושרי גיטא ותומר חמד שחוזרים מהשאלה, כמו גם מוחמד גדיר. לרשימה עשויים להתווסף שחקנים נוספים. בחיפה הודיעו כי רק לאחר שאלישע לוי יגבש את רשימת הסגל שבו הוא מעוניין לעונה הבאה, יוצעו לעכו שחקנים.

במכבי חיפה התייחסו לידיעה אתמול לפיה הבעלים, יעקב שחר, עשוי להגדיל את התקציב בעונה הבאה בגלל ההשתתפות בליגת האלופות. תקציב מכבי חיפה עומד כיום על יותר מ-40 מיליון שקלים וההערכות מדברות על כך שיגדל בכחמישה מליון שקלים נוספים. "הצפי להגדלת התקציב בעונה הבאה נובע מתוך הצפי להגדלת ההכנסות שיתקבלו מהמשחקים באירופה", הסביר גורם בחיפה את ההתלבטות של הבעלים. "ברור שההשתתפות בליגת האלופות גורמת להתלבטות. שחר יודע בדיוק מה הוא עושה".

הקשר אייל גולסה, שהפגין יכולת טובה מול מכבי נתניה, יפתח כנראה בהרכב גם במשחק מחר מול בית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה אמר: "יש משפט שאומר שצריך לעלות לכל משחק כאילו הוא גמר גביע. זה המבחן האמיתי ורגע האמת של מכבי חיפה העונה, האם היא מסוגלת להתגבר על הלחץ ולזכות בשני תארים או חלילה למעוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully